נזכור

חזרה לעמוד הקודם
 אסרף לידור ז"ל
אסרף לידור ז"ל

אסרף לידור ז"ל

בן משה וסיגלית

שירת בחיל אוויר. נפל בהיותו בן 21.

נולד ב-12 בינואר 1988 בקרית חיים, בן בכור ואהוב להוריו ואח נערץ על ידי אחיו בורק, דניאל ויהב. את לימודיו היסודיים למד בבית הספר "נעורים", המשיך לחטיבת הביניים "אפק" ואת לימודי התיכון סיים ב"אנקורי".

בנובמבר 2006 התגייס לידור לצה"ל ולאחר טירונות בבית הספר לנ"מ, הוצב לשירות בסוללה ד' בגדוד. כעבור מספר חודשים שבמהלכם הגיע להישגים גבוהים, יצא לידור למסלול ארוך ומאתגר וב-26 באוקטובר 2008 הוסמך כקצין ברקן. עם חזרתו לגדוד, הוצב לידור בסוללה ג' וקיבל תחת פיקודו פלוגה של לוחמים, אותם הוביל בנחישות ובהצלחה לביצוע פעילויות מבצעיות רגישות ומורכבות. במהלך את הפעילויות נפצע ברגלו, אבל על אף שפציעתו הקשתה עליו, עשה כל מאמץ לחזור במהירות המרבית לפעילות מלאה. לידור השקיע את כל מרצו בחינוכם של הלוחמים, ביצע כל משימה שניתנה לו במקצועיות ובנחישות. תמיד דאג כי חייליו יזכו ליחס ולטיפול הטוב ביותר, כל זאת כדרכו בנועם, בשקט ובחיוך צנוע.

בדברי ההספד כתבו חייליו: "אהבנו אותך כל כך וצייתנו לפקודותיך כאילו היו הוראה משמיים".

לידור היה אדם רגיש, אחראי, נאמן, שקט, עניו, אשר זכה להערכה רבה מצד מפקדיו ופקודיו, פעל בדרכי נועם והיה אהוב על חבריו. מפקד מחנך ואדם בעל ערכים ושאיפות. לידור בעל החיוך הכובש מילא את כולנו אור ושמחה. אורו אותנו תמיד יאיר וימלא את כולנו תקווה שהמלאך שלנו שומר עלינו מלמעלה ותמיד איתנו. מלאך היית בחייך ונותרת גם בלכתך. לידור נפל ביום ז' באייר תשס"ט, 30.4.2009.

יהי זכרו ברוך !