נזכור

חזרה לעמוד הקודם
 אינטרשטיין שרון ז"ל
אינטרשטיין שרון ז"ל

אינטרשטיין שרון ז"ל

בן יוסף ונאוה

שירת בחיל שריון, נפל במוצב "תלם" שבגזרת חברון, בהיותו בן 27.

אח בכור לירין. נולד בי"א באייר תשל"ח 18.5.1978 בקרית ביאליק. גדל והתחנך במוסדות החינוך בקריה מהגן ועד התיכון. סיים את לימודיו ב"אורט דרום" תוך התמקדות בביולוגיה ופסיכולוגיה. משחר ילדותו חלם שרון לשרת ביחידה קרבית ואף התאמן רבות עם חבריו במרכז הספורט "אפק" מתוך רצון לשפר את כושרו הגופני לקראת גיוס. "מועדון המתח" - כך כינו החבר'ה את המפגשים הספורטיביים ליד המתח במגרש של "אורט דפנה".

שרון התגייס לצה"ל ביולי 1996 ושירת כלוחם ביחידת "דוכיפת". המשיך לקורס מ"כים והיה למפקד כיתה במסלול מרץ 1997. שרון היה חייל ומפקד מסור, אחראי ואהוב על חבריו לנשק, מפקדיו ופקודיו. בתום המסלול בו שירת כמ"כ כתבו לו חיילי המחלקה: "כשאמרו לנו שמגיע מ"כ מאוגוסט 96 נבהלנו, מה צעיר יכול ללמד אותנו. אבל היום כולנו בטוחים שכל חייל במחלקה בתקופה הזאת, שהיתה קצרה אמנם, למד הכי הרבה. למדנו ממך שכדי להיות לוחמים מעולים, צריך להיות חברים טובים ולכבד אחד את השני.

לאחר שחרורו מצה"ל, שרון עבד וחסך כסף לטיול סביב העולם עם חברתו. במשך שנה טיילו השניים במזרח הרחוק, באוסטרליה, בניו זילנד, בהוואי ובארצות הברית. עם שובו ארצה למד שרון 4 שנים הנדסת תעשייה וניהול במכללת "אורט בראודה" שבכרמיאל. בשנת הלימודים האחרונה עשה את הסטאז' במפעל "ישקר" בגוש תפן.

שרון התמיר ויפה התואר, בעל הקוקו המתנפנף, ניכר לא רק בחיצוניותו המרשימה, כי אם גם ביופיו הפנימי. טוב ליבו, נועם הליכותיו, עזרתו לזולת, יכולת הנתינה הבלתי מוגבלת שלו והאופטימיות שזרע סביבו היוו לאורך כל חייו דוגמה לסובבים אותו.

ב- י' באדר ב' 20.3.2005 נפל סמ"ר שרון אינטרשטיין בעת מילוי תפקידו, במהלך שירות מילואים, במוצב "תלם" שבגזרת חברון. בן 27 היה בנופלו.

מתוך ההספד שנשא מפקדו, סא"ל גיא בן דוד, על קברו של שרון: "אומרים שמשפחה לא בוחרים. אבל לא כך במקרה של שרון. שרון בחר בנו ואנחנו בחרנו בו. שרון בחר להימנות על קבוצה מובחרת ואיכותית של אנשים, קבוצה מצומצמת שהמילים ציונות, חברות, מחויבות ואחריות הן דרך חיים עבורם, לא רק מילים. קבוצה מובחרת של אנשים שמידי שנה, ולפעמים גם יותר, עוזבים את חייהם האישיים ומתנדבים לשירות המילואים...שרון הגיע לגדוד לפני למעלה מ-5 שנים, לקח חלק בכל פעילויות הגדוד והפלוגה, היה חייל מצטיין ומוערך על ידי מפקדיו, ואיש שיחה ותמיכה לחבריו. שרון היה מוביל בתחום החברתי בפלוגה, ותמיד היה בין מארגני האירועים. לאחרונה אף מונה ל"אחראי ההיסטוריה" של הפלוגה. חמוש במצלמה ובחיוך הכובש שלו, החל לצלם ולתעד את האימונים בפלוגה ואת האירועים החברתיים.

שרון יהיה עבורנו תמיד דמות המייצגת את האזרח הטוב, המילואימניק הגאה. ערך החברות שאפיין את שרון, יהיה נר לרגלנו לעד.

שוב חוזר הניגון, שיר חייך לא תם
רחמיך עוטפים את כולנו,
ואתה כה יפה, כה חסון, כה איתן
נותרת לעד בליבנו.

יהי זכרו ברוך !