נזכור

חזרה לעמוד הקודם
 ויזל ערן ז"ל
ויזל ערן ז"ל

ויזל ערן ז"ל

בן עמיקם ועופרה

שירת בשב"ס ונהרג באוטובוס הצוערים באסון הכרמל, בהיותו בן 31.

נולד ב – 15.3.1979 בחיפה. לערן אחות ואח: גלית ועומר. בילדותו גדל בקרית חיים , למד בביה"ס יסודי "דגניה" , בגיל מצוות עבר עם משפחתו לגור בשכונת רמות יצחק שבנשר, שם למד וסיים את ביה"ס התיכון "תיכון מקיף נשר". ערן התגייס לחיל השריון והיה למפקד טנק, לאחר מכן נבחר להיות מדריך בביה"ס הדרכה לשריון.

2003- החל את לימודי התואר הראשון במכללת "עמק יזרעאל" בחוג לקרימינולוגיה , שם הכיר את אשתו פזית. בשנה השלישית ללימודיהם נישאו ועברו להתגורר בקרית ביאליק. כעבור מספר שנים נולדה ביתו לינוי והיא הייתה אהבתו הגדולה, מאור עיניו.

2006- התגייס ערן לשב"ס למתקן הכליאה "אפק", שם עבד ארבע שנים כסמל משמר. כעבור שנתיים בשירות התקבל לפרויקט "תלפיות"- פרויקט יוקרתי ביותר בשב"ס, אליו מתקבלים המובחרים ביותר ומועמדים לתפקידים בכירים בשב"ס.

2010 - יצא לקורס קצינים וממנו לא שב. ערן היה אדם בעל מרחבים אך גם איש של בית ומשפחה, אבא לתפארת, בעל מסור ואוהב, גאה מאד במשפחתו הקטנה, אדם בעל עושר פנימי, חכם , קפדן , צנוע, אציל נפש, איש נתינה ועזרה, בעל שמחת חיים ואהבת אדם.

ב- 2.12.2010 נהרג ערן באוטובוס הצוערים באסון הכרמל. באותו היום ויתר על יציאתו המוקדמת הביתה למסיבת החנוכה של ביתו בגן, והתנדב לצאת עם חבריו לקורס למשימה. הוא היה בדרכו לפנות את אסירי כלא דמון שבכרמל מחשש לחייהם, בגלל השריפה שפרצה שם. ערן וחבריו לא הספיקו לבצע את המשימה, האש הנוראית תפסה אותם וכילתה אותם.

ערן הובא למנוחת עולם ב – 3.12.10 בחלקת השוטרים והסוהרים שבבית העלמין הצבאי בחיפה. מאז אותו היום אנו, משפחתו, מבכים וכואבים.

ערן אהובנו, לנצח נאהב אותך, זכרך לא ימוש מליבנו לעד. יהי זכרו ברוך !