קריית ביאליק בחרה את יקירי העיר לשנת 2017

השישה הם אלי אדלר, נעמי צעירי, מסודי בטש, לאב מולז', שרה בן יעקב, ועדנה הברפלד ז"ל. ראש העיר, אלי דוקורסקי, וחברי ועדת הפרס העניקו את התעודות ליקירי העיר ולבני משפחתה של עדנה הברפלד ז"ל, שלא זכתה להגיע לאירוע המרגש.

עיריית קריית ביאליק, 25.05.17

בטקס חגיגי, שנערך באשכול הפיס בקריית ביאליק, העניק ראש העיר, אלי דוקורסקי, את תואר "יקיר הקריה", לשישה תושבי העיר שבלטו באופן מיוחד בתרומתם לקהילה. דוקורסקי העניק את התעודות יחד עם חברי ועדת הפרס, שהוקמה במיוחד לצורך בחירת יקירי הקריה. התואר המכובד הוענק לאלי אדלר, נעמי צעירי, מסודי בטש, לאב מולז', שרה בן יעקב ובני משפחתה של עדנה הברפלד, שלמרבה הצער, לא זכתה להגיע ליום האירוע, בו צוינו 30 ימים לפטירתה. פרט לראש העיר ישבו בשולחן הנשיאות וחילקו את הפרסים, גם סגן ומ"מ ראש העיר, יוסי אזריאל, המשנה לראש העיר, יוסי דואק, חברי המועצה אורית שיש ושני אוצ'קובסקי ומנכ"ל העירייה, עזרא חכם.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, בירך את היקירים על עשייתם רבת השנים והתנדבותם ברחבי העיר למען הקהילה: "יקירות ויקירי העיר, איש מכם לא עשה את שנות התנדבותו למען קבלת הפרס אלא למען העשייה עצמה. אולי עקב כך אתם ראויים מכל לקבלו. השנה יותר מ - 30 מועמדויות הוגשו לוועדת הפרס. הבחירה היתה קשה, אך בסיכומו של דיון ההחלטה התקבלה פה אחד ואתם נבחרתם. רבות ורבים עשו חייל בשטח ההתנדבות ואתם עליתם על כולם. אנו תושבי קריית ביאליק, אסירי תודה על פועלכם". באחד הרגעים המרגשים של הערב ביקש ראש העיר לכבד את זכרה של עדנה הברפלד ולהעניק לבני משפחתה את התואר יקירת העיר שלמרבה הצער לא זכתה לקבל בחייה. 

בנוסף, עלו יקירי העיר לבמה לקבלת התואר המכובד, תוך הקראת קורות חייהם ונימוקי הועדה שבחרה בהם. בשם יקירי העיר נשאה דברים נעמי צעירי. בקטע האמנותי הופיעה להקת "קולות אורט ביאליק", ובהמשךנהנה הקהל הרב ממופע "תוצרת הארץ", עם המוסיקאי ניב קאופמן והזמרת אנה שפיץ.

ראש העיר, אלי דוקורסקי , ויקירי הקריה לשנת תשעז