נזכור

חזרה לעמוד הקודם
 בר בן ז"ל
בר בן ז"ל

בר בן ז"ל

בן אורי ושושנה

שירת בחיל ים על הסטי"ל אח"י להב, נפל בהיותו בן 19.

נולד בקרית חיים ב-9.3.1987 וגדל בקרית ביאליק. כבר בילדותו הפגין כשרון ציור יוצא דופן וציוריו המיוחדים הפכו לתמונות של ממש. בן סיים לימודיו באורט ק. ביאליק במגמה העיונית, בה התמקצע במנהל ושיווק. בן היה נער מוכשר, יפה תואר, שערו זהוב, בריא ובעל גוף אתלטי, תמיד עם חיוך על הפנים ומוקף חברים רבים. ילד שאהב לבלות, לשמוע מוסיקה, לעסוק בקפוארה, לרקוד ולהצחיק. בן אהב אתגרים ולא ויתר עד שהשיג את מטרותיו.

כבר מגיל צעיר חלם בן להתגייס לחיל הים ולהיות חלק מאותה משפחה בשל אהבתו לים. ואכן, יום זה לא אחר להגיע - בן עבר בהצלחה גיבוש לשייטת והתגייס לחיל הים בספטמבר 2005. בן סיים בהצלחה קורס מפעיל תותחים ימיים, שבסיומו קיבל דרגת רב"ט והוצב על הסטי"ל אח"י להב. בן היה כל כך נלהב ונרגש להתחיל בתפקידו וכל המשפחה התגאתה בו ושמחה עבורו. בן לא הספיק להנות מתפקידו בחיל הים. לאחר יומיים על הספינה הוא מצא את מותו בלילה בשנתו (21.2.2006).

מפקדו ספד לו: "אזכור אותך תמיד כלוחם ספינות, איש ספינות אמיתי עם חיוך מהמם". חבריו מספרים עליו כי מה שתמיד אפיין אותו זה החיוך הרחב שלו, גם ברגעים הקשים בן היה עם חיוך תמידי על הפנים. "תמיד נזכור אותך ילד קטן שלנו מאושר עם חיוך, מתגעגעים ואוהבים".

יהי זכרו ברוך !