מרכז שירות חדש הוקם בעיר

עיריית קריית ביאליק הקימה מרכז שירות לתושב שבו יוכלו הדיירים בשכונות החדשות של העיר לקבל את כל השירותים הנחוצים ביעילות תחת קורת גג אחת. המרכז החדש הוקם במטרה להפוך את השירותים העירוניים לנגישים ואיכותיים יותר, באמצעות מתן פתרון כולל לקשת רחבה של נושאים.

עיריית קריית ביאליק, 07.09.18

הקמת מרכז השירות העירוני לוותה בחשיבה מעמיקה, תוך הבנה כי מרכז השירות ישמש כחלון ראווה של העיר, כאשר זהו המקום הראשון בו פוגשים התושבים החדשים את הממסד המקומי. היום, תושב המבקש לקבל שירות, נדרש לבקר בבנייני העירייה במחלקותיה השונות בהתאם לתחום הטיפול, כאשר כל מחלקה מקבלת קהל בשעות אחרות, דבר המקשה על התושב ומצריך מספר ביקורים במשרדי העירייה. מרכז השירות החדש יספק פתרון כולל, כאשר נציג הפוגש את המשפחה ידאג לפתרונות בתחום תשלומי ארנונה, מים, רישום למוסדות החינוך, תשלום היטלים ואגרות, קבלת הנחות  ובירורים שונים הקשורים לעירייה. המרכז ייתן מידע על השירותים הניתנים בקריית ביאליק בתחום תרבות הפנאי והספורט ומידע בנוגע לתכניות בינוי.

המרכז החדש ממוקם ברחוב חוגלה במקום זמין ונוח, בסמוך לכניסה לקריית ביאליק מכביש 79, על התפר בין השכונות הוותיקות והחדשות. המבנה שהוקם לצורך זה משתרע על כ- 200 מ"ר ובסמוך למבנה הוכשרו חניות כולל חניות נכים להנגשה מירבית. בהמשך יעניק המרכז מענה לתושבי השכונות הוותיקות הסמוכות אליו מבלי לבטל את המחלקות הרלוונטיות בבניין העירייה.

מרכז שירות לתושב. צילום: דוברות העירייהמרכז שירות לתושב. צילום: דוברות העירייה


המוקד העירוני עבר אף הוא למרכז החדש התהדר בטכנולוגיה מודרנית: הותקנו קירות מסך, אליהם משדרות 24/7 מצלמות האבטחה הפזורות ברחבי העיר בכדי להעלות את ביטחונם של התושבים. בהמשך יותקן במוקד מרכז שליטה ובקרה, אשר יאפשר ניהול יעיל של כל המערכות העירוניות: תאורה חכמה, פינוי אשפה, מערכת רמזורים, חניות, וצרכי חירום. המבנה הוקם על ידי החברה הכלכלית קריית ביאליק, הזרועה הביצועית של העירייה.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי, מסר: " החלטנו לרכז תחת קורת גג אחת את כל השירותים הנחוצים לתושבים החדשים. אנו מבקשים לתת את התחושה המשפחתית ותחושת השייכות לאנשים שבאים מחוץ לעיר ולא מכירים את הקריה על מנת שמהרגע האשון, עוד טרם האכלוס בפועל של דירתם הם ירגישו חלק מהקהילה".