שיעור הכניסות לאתר האינטרנט של עיריית קריית ביאליק גדל בשנת 2012 פי 4 ל- 107,240 כניסות

107,240 כניסות של מבקרים היו מנת חלקו של אתר האינטרנט של עיריית קריית ביאליק בשנת 2012. זהו גידול של פי 4 לעומת שנת 2011.

אם בשנת 2011 רק מעט מתושבי העיר השתמשו באתר כמקור מידע ובצעו 27793 כניסות בלבד, הרי בשנת 2012 גדל כאמור שיעור הכניסות באופן דרמטי.

בשנה האחרונה הממוצע החודשי של הכניסות לאתר עמד על 9652 והממוצע היומי על 311 כניסות.

עיריית קריית ביאליק משקיעה רבות בשיפור השירות לתושב: אם זה באמצעות מענה במוקד העירוני, מענה טלפוני במחלקות העיריה ובעזרת אתר האינטרנט.

בשנים האחרונות יותר ויותר תושבי העיר משתמשים באתר העיריה כאמצעי זמין, נגיש ונוח. האתר מתעדכן על בסיס יומי ונותן מידע מהימן .

דרך האתר יכולים התושבים לרשום ילדיהם לבתי הספר והגנים, להוריד טפסים ולבצע תשלומים. להתעדכן בלוח מופעי תרבות ואירועים, לפנות למוקד העירוני, לנציב פניות הציבור, לברר את הטלפונים והמיילים של המחלקות השונות בעיריה, ואף להפנות שאלות ישירות לראש העיר. באתר סקירות על אגפי העירייה, דו"חות תקופתיים על פעילות העירייה, פרוטוקולים, צו המסים, התקציב העירוני ועוד מידע רב ומגוון.

ראש העיר אלי דוקורסקי מסר שכבר מזמן הבין את היתרונות הגלומים ברשת האינטרנט, המאפשרת קשר רציף עם התושבים. זו הסיבה שעם היבחרו, הנחה את האחראים ברשות לשדרג את אתר האינטרנט ולהפוך אותו לנוח ומזמין. הכמות ההולכת וגוברת של כניסות לאתר מצביעה באופן מובהק על כך, שתושבים מצאו בו שימוש יעיל. פעם יכולנו לומר שהתושבים מצביעים ברגליים, היום יש לומר התושבים מצביעים בידיים".