אורט פיינשטיין זכה בפרס החינוך של רשת אורט

ביום חמישי 7.3.13 בטקס חגיגי הוענק פרס החינוך החינוך הארצי של רשת "אורט" ישראל לבית הספר אורט על שם פיינשטיין קריית ביאליק ומנהלו רמי פורת.

בהכרזה על הפרס צוין שבית הספר ומנהלו הצליחו בהתנעת המהלכים לקידום המואץ של בית הספר, על שילוב תלמידים בעלי צרכים מיוחדים ועל קבלת השונה, על שביעות רצונם של התלמידים והוריהם מבית הספר, על הישגים בבחינות הבגרות, במיוחד בהשגת תעודת בגרות איכותית, על הישגים בתחום הערכי וציוני עם אחוזי התגייסות הגבוהים לצה״ל.

בטקס שנערך בתל אביב העניקו את הפרס למנכ"ל בית הספר רמי פורת ראש העיר אלי דוקורסקי ומנכ״ל אורט ישראל צבי פלג. מנכ״לית משרד החינוך, דלית שטאובר אמרה שלא בכדי אורט פיינשטיין זכה בפרס המכובד. זכיה זו מצטרפת לזכייתה של העיר קריית ביאליק בפרס החינוך הארצי עליו הכריז שר החינוך גדעון סער. היא דברה על שילוב בין עיר מצליחה לבית ספר תיכון איכותי מצליח.

ראש העיר אלי דוקורסקי בירך את מנהל בית הספר רמי פורת, מנהלי ומורי קריית החינוך ואמר: ״ מערכת החינוך בקריית ביאליק יוצרת עתיד של הזדמנויות לבוגריה. בית הספר הוא ספינת הדגל החינוכית של רשת אורט ישראל ומקור גאווה לתושבי העיר ולרבבות תלמידיו ובוגריו. אני שמח כי השבנו לבית הספר את היוקרה והאיכויות להם ראויים תושבי קריית ביאליק.

בחודש הבא יקיימו העירייה ורשת אורט ערב הצדעה למורי בית הספר והצוות החינוכי ולחברי ועד ההורים לאור הזכייה בפרס היוקרתי של רשת אורט ישראל.

בתמונה: ראש העיר, אלי דוקורסקי, מעניק את פרס החינוך למנהל קריית החינוך "אורט פיינשטיין", רמי פורת.

בתמונה: מנהל אגף החינוך, עמי ראובן, ראש העיר, אלי דוקורסקי, מנהל קריית החינוך אורט פיינשטיין, רמי פורת

ומנכ"ל העירייה, ערא חכם.