מקום שני לתלמיד "אורט פינשטיין" במרוץ חיל החימוש ל-10 ק"מ

התלמיד אילן וישנבצקי, תלמיד מצטיין במסלול טו"ב אלקטרוניקה בכיתה י"א באורט פיינשטיין, תושב קריית ביאליק, זכה במקום השני במרוץ חיל החימוש למרחק של 10 ק"מ, מתוך כ-300 מתמודדים.

ביום חמישי ה- 11/4/13 התקיים מירוץ חיל החימוש ה-1 בסימן "החינוך הטכנולוגי" להגברת מודעות מפקדי חיל החימוש לאורח חיים בריא ועידוד העיסוק בפעילות גופנית מסודרת. כ-2,000 קצינים, נגדים ואזרחים עובדי צה“ל השתתפו במרוץ, לצדם של תלמידי המכינות הקדם צבאיות העומדים להתגייס לחימוש.

המרוץ כלל שני מקצים – הראשון מקצה תחרותי של 10 ק"מ, והשני מסלול 'עממי' באורך של 3 ק"מ. לאורכו של המסלול שנקבע, על גדותיו של נהר הירקון, ליוו כרזות המציגות את פעילותו של חיל החימוש. בין הכרזות בלטה אחת מהן "הכול בראש" – אמירה דו משמעית הנוגעת ליכולתו של הגוף לשרוד את המקצה, אך גם ליכולות המנטליות הנדרשות מאיש החימוש בשטח ובמטה.

ראש ענף קדם-צבאי במפקדת קצין החימוש הראשי, סא"ל עוזי שוחט, ציין כי בחיל שמו דגש על החינוך הטכנולוגי – ”הזמנו את כל התלמידים במכללות השונות ללמוד על המסלולים הקדם-צבאיים השונים שמציע החיל". "זוהי שנה בה אנו עוסקים בעוצמה החילית – בדבקות במטרה ובספורט. השתתפו היום התלמידים, אשר עתידים להיות הדור הבא של חיל החימוש", ציין קצין החימוש הראשי, "על פי ההצלחה שנראתה היום, אנו עדים לתחילתה של מסורת בחיל.

ראש העיר אלי דוקורסקי התגאה בהישגי התלמיד: " שם המשחק הוא נחישות, הנעה מרבית ודבקות במטרה ובעצם הניצחון מיישם את המוטו שסביבו נסוב רעיון מסלול טו"ב.

תלמיד בית הספר "אורט פיינשטיין", אילן וישנבצקי, רץ במרוץ חיל החימוש