ערב הצדעה למורים ולעובדי קריית החינוך אורט קריית ביאליק

ביום רביעי ה- 17 באפריל, התקיים ערב הצדעה למורים ולעובדי קריית החינוך אורט קריית ביאליק על כל חטיבותיה.

את הערב כיבדו בנוכחותם : מנכ"ל אורט ישראל צבי פלג, ראש העיר אלי דוקורסקי, סמנכ"ל וראש המנהל לחינוך ותפעול שמריהו רוזנר, מנהלת האזור של אורט ד"ר לאה קליימן , מנכ"ל העירייה עזרא חכם, גזבר העירייה לירן סולומון, יו"ר וועד הורים מוסדי דורון מרקוביץ ומנהל אגף החינוך עמי ראובן שגם הנחה את האירוע.

מנכ"ל אורט ישראל הילל ושיבח את העשייה החינוכית, הערכית והחברתית של בית הספר, את ההישגים המרשימים ,של בית הספר ואת המהפך שחל באורט קיריית ביאליק בשנים האחרונות.

במהלך האירוע העניק מנכ"ל קריית החינוך רמי פורת למנכ"ל אורט ישראל פוסטר ענק של פרוייקט "מחוברים", פרוייקט חונכות לניצולי השואה המתבצע בהתמדה ע"י תלמידי בית הספר.

צבי פלג התרגש מאוד הן מהמחווה והן מנוכחות ניצולי השואה בקהל וציין כי נושא הטיפול בניצולי השואה קרוב מאוד לליבו.

אש העיר אלי דוקורסקי בירך ואמר שהוא שמח שבית הספר השיב עטרה ליושנה וחזר להיות ספינת הדגל של רשת אורט בכל תחומי הדעת.

יו"ר ועד ההורים המוסדי , דורון מרקוביץ אמר בדבריו כי קריית החינוך היא בשר מבשרה של העיר, ולמרות שגדלה עם השנים נשארה באופייה חממה לתלמידים בעלת יחס אישי. בי"ס שראש העיר הוא בוגר שלו, שיו"ר וועד ההורים הוא בוגר שלו, שחלק מהמורים והצוות בוגרים שלו וגם רבים מההורים ששולחים את ילדיהם לביה"ס הם בוגרים שלו, בי"ס כזה חייב להיות מיוחד במינו.

את חלקו הרשמי של הערב חתמה חבורת הזמר "קולות ביאליק" של תלמידי ה- PDD של בית הספר אשר ריגשה עד דמעות את הקהל שהריע ברוב תשואות.

מנכ"ל קריית החינוך אורט ביאליק, רמי פורת, מעניק למנכ"ל אורט ישראל, צבי פלג, כרזה של פרויקט "מחוברים" (צילום: דוברות העירייה)

ראש העירף, אלי דוקורסקי, מברך את המורים והעובדים של קריית החינוך (צילום: דוברות העירייה)