"סובו קיריית ביאליק והקיפוה" - אירוע שיא לקהל רוכבי האופניים

מסע האופניים הגדול התקיים בקריית ביאליק

מסע האופניים הגדול- "סובו קיריית ביאליק והקיפוה" קיבץ אליו אלפי תושבים ומשפחות רכובים על אופניים ומצוידים בשלל אמצעי בטיחות.

את המסע החלו המשתתפים בנקודת הזינוק ברחוב אצ"ל בסמוך לפארק חי לשעבר ורכבו לאורך 6 ק"מ ברחובות העיר קירית ביאליק אשר נסגרו לסירוגין בהשגחת מחלקת הפיקוח, המשטרה וכוחות מד"א.

האירוע נפתח עם שריקת הזינוק של ראש העיר אלי דוקורסקי, אשר ברך את הרוכבים בנסיעה מהנה ובטוחה והסתיים באותה הנקודה בהפנינג ענק שכלל דוכנים ומתקני לונה פארק וחלוקת תעודות למשתתפים.

מסע האופניים היווה את אירוע השיא לפעילותה המבורכת של עמותת "אור ירוק" בהנהלתו של שמעון סנה ובשיתוף עירית קירית ביאליק אשר התקיימה לאורך השנה בכל בתי הספר היסודיים בעיר.

התלמידים עסקו בשעורים בשלושה הנושאים עיקריים: רכיבה בטוחה על אופניים, פרויקט "סע לשלום" והליכה נכונה בדרך. במהלך הפעילות נחשפו הילדים ליתרונות העצומים בתחום הרכיבה, החל ממניעת זיהום אויר, חסכון בדלק, בחניה, בפקקים, ואף בתרומה הגדולה לחיים בריאים ושיפור הכושר הגופני. כסיכום ללימוד הנושא קיימו בתי הספר המשתתפים בפרויקט הפנינג רכיבה בטוחה שבמהלכו ישמו הילדים את החוקים וכללי הבטיחות שנלמדו לאורך השנה.

זו השנה החמישית בה פועלת עמותת "אור ירוק " בשיתוף עם עיריית קריית ביאליק ותורמת רבות בתחום בטיחות בדרכים במוסדות החינוך ולקהל הרחב בקרית ביאליק .

ראש העיר אלי דוקורסקי, ברך את אלפי התושבים שהגיעו לאירוע וציין כי הוא נהנה לראות הנאה ושביעות רצון בקרב תושבי העיר להמשך פעילויות מבורכות:" אני מבטיחכם, כי אכן מדובר במסורת חדשה שתלווה את העיר שנים רבות. תודה למשנה לראש העיר יוסי דואק, למנכ"ל העירייה עזרא חכם ולמ"מ רכז הספורט חמי גרינברג ושאר עובדי העירייה על הארגון המופלא ותודה לתושבים שהגיעו, נהנו ושימחו את לבנו לנוכח רגעי ההנאה שלהם ושלנו. ראש העיר הוסיף והודה למתנדבי עמותת "אור ירוק" על עשייתם המבורכת בעיר ולהמשך עבודה פורייה גם בשנה הבאה.

צילום: אבי ניומרק