כ-180 תלמידי יא' ויב' לומדים במרכז הלמידה החדש לתגבור בחינות הבגרות

כ-180 תלמידים מכיתות יא' ויב' לוקחים חלק בפעילות "מרכז למידה לתגבור בחינות הבגרות", אשר נפתח לאחרונה ביוזמת ראש העיר, אלי דוקורסקי, במתחם בית הספר "אורט ביאליק".

במסגרת הלימודים, גובשו 15 קבוצות למידה והתלמידים זוכים לתגבור ב-15 קורסים במקצועות בהם נבחנים התלמידים בבחינות הבגרות, כמו: מתמטיקה, אנגלית, היסטוריה, לשון וספרות. הקורסים בני 50 שעות, להכנה טובה יותר לקראת מבחני הבגרות וכן לתלמידים המבקשים לשפר ציוניהם וזכאותם לבגרות במועד חורף תשע"ג.

לפני תחילת הפעילות במרכז, נערך כנס חשיפה לתוכנית במעמד ראש העיר, מנכ"ל מנהל אגף החינוך, הנהלת בית הספר התיכון, וצוות מרכז התגבורים.

ראש העיר הדגיש את מחויבות העיר להצלחת וקידומם של התלמידים והזכיר את הכפלת תקציב החינוך בקדנציה הנוכחית. כמו כן, הדגישו ראש העיר ומנהל אגף החינוך, את התוצאות המרשימות בהישגי הבגרויות - כך שבהתייחס לנתון הבית הספרי – אחוז מקבלי תעודת הבגרות עלה ב10% בחמש שנים האחרונות והוא עומד כיום על 73% ובהיבט היישובי – משנת תשס"ח - תשע"א – עלה נתון הזכאים ב 10% והוא עומד כיום על 63.55 %. קריית ביאליק היא העיר המובילה בקריות בשיעור הזכאים לבגרות.

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, בירך על הפרויקט: "אני שמח על ההיענות הרבה של התלמידים. מדובר בפרויקט חשוב להצלחת התלמידים בבחינות הבגרות. התלמידים נהנים מלמידה בקבוצות קטנות ויחס אישי. קריית ביאליק ממשיכה להוביל חינוך ואחוזי ההצלחה בזכאות לבגרות, שהחזירו את קריית ביאליק למקום הראשון בקריות, מוכיחים כי הדרך נכונה. אני מודה למנהלים ולצוותי ההוראה על הנכונות להשקיע בכל תלמיד ותלמיד".