תרומה לעיר: פינת פיקניק נגישה

הרביעית במספר: פינת פיקניק נגישה נחנכה בשבוע שעבר בקריית ביאליק * את המתקן, הממוקם בחורשת הערמונים בעיר, תרמו לאה וצבי הופמן, הוריו של קובי ז"ל, שנפטר בגיל 30 ממחלת ניוון שרירים.

עיריית קריית ביאליק, 09.07.15

קריית ביאליק מיתגה את עצמה כעיר שווה לכל תושביה, מקדמת נגישות וקבלת השונה. במסגרת זו זכתה העירייה ב"אות נגישות ישראל", בפרס ע"ש שמחה לוסטיג ובמגן יו"ר הכנסת לראש העיר כמקדם נגישות. זו הסיבה שלאה וצבי הופמן בחרו בקריית ביאליק כמקום להנציח את זכר בנם היחיד קובי ז"ל – למרות שאינם תושבי העיר. לאה, מתנדבת בנגישות ישראל צפון-נ.י.צ. ורקדנית וותיקה בלהקת "הורה איל"ן חיפה", נפגשה עם ראש העירייה אלי דוקורסקי, המנכ"ל עזרא חכם וחברת מועצת העיר ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי והעלתה תרומה להקמת פינת פיקניק נגישה לאנשים עם מוגבלויות בחורשת הערמונים. פינה כזו מאפשרת לכל אדם אשר מתנייד עם כיסא גלגלים או עם קביים לסעוד בכבוד ובנגישות ליד השולחן היצוק. העירייה השלימה את הסכום הדרוש להכשרת הקרקע והתאמת הסביבה להתקנת הפינה.
בשבוע שעבר התקיים טקס מרגש לחנוכת הפינה במעמד ראש העירייה אלי דוקורסקי, בני משפחתו של קובי הופמן ז"ל, מנהלי מחלקות ועובדי העירייה, מנהלי עמותת נגישות ישראל, מתנדבי נ.י.צ., רקדני "הורה איל"ן חיפה" ואורחים נוספים. את הטקס הנחה בהתנדבות וברגישות יוסי פישר, מנהל מחלקת החדשות ב-YNET. האם לאה סיפרה על חייו של קובי ז"ל שהספיק בתקופת חייו הקצרה לטעום את החיים ולראות עולם ומלואו.
ראש העירייה הודה למשפחה על בחירתה בקריית ביאליק להקמת הפינה הנגישה כחלק מה"אני מאמין" של העיר.

חונכים את פינת הפיקניק הנגישה: ראש העיר, אלי דוקורסקי; מנהלי נגישות ישראל צפון, גיורא לב וריטל שוורץ-סבירסקי; הוריו של קובי הופמן ז"ל, לאה וצבי הופמן; רני בנימיני מהנהלת עמותת נגישות ישראל והאחראי על הקמת פינות פיקניק בעמותה, שוקי רביב (צילום נחום סגל)