סניף האגודה למלחמה בסרטן קריית ביאליק נבחר לסניף מצטיין ארצי לשנת 2012

בטקס מרשים רב משתתפים ,שנערך ביום חמישי ה- 14.3.13 בתיאטרון גבעתיים, הוכרז סניף האגודה למלחמה בסרטן של קריית ביאליק לסניף מצטיין ארצי והוענקה לו תעודת הוקרה והערכה על פעילותו הענפה בכל תחומי העשייה, היוזמה, גיוס והובלה של כל גורמי הקהילה לקידום המאבק במחלת הסרטן. בטקס נכחו מתנדבים מכל הארץ ואנשי מחקר ורפואה .

הסניף בקריית ביאליק פועל בבית המתנדב "מקום בלב", ברחוב הפלמ"ח, אשר הועמד לפעילותו על ידי העירייה. על מתן הפרס לסניף האגודה בקריית ביאליק החליטה ועדה ארצית. את המועמדות הגישו העירייה וראש העיר אלי דוקורסקי .

סניף האגודה למלחמה בסרטן בקריית ביאליק מהווה בית חם לחולים ולמבריאים ובני משפחותיהם והוא מתאפיין ביחסו האישי, תמיכה, וסיוע. למקום מגיעים מחלימים מהעיר ומחוצה לה.

בסניף מתקיימת פעילות ענפה בתמיכת האגודה למלחמה בסרטן ,כגון חוגים ,סדנאות וטיולים וכן פעם בחודש מתקיים מועדון בוקר במגוון נושאים .
מספרם הרב של החולים ומבריאים הפוקדים את הסניף מלמד על האמון הרב, שהם נותנים בצוות המתנדבים הנאמן והמסור.

את הטקס כיבדו בנוכחותם יו"ר הסניף סמי בניסטי, רכזת הסניף מרים קלמפנר, רכזת החוגים בקי שני ורכזת התרומות מירי כהן .

ראש העיר אלי דוקורסקי בירך את מתנדבי הסניף וציין: "אני נפעם כל פעם מחדש ממסירות הלב והנתינה הנפלאה של מתנדבי הסניף המשמחים את לב החולים והמסייעים להם במסע השיקום ההירואי. תבורכו. גאוותי עליכם אכן דברים טובים קורים בקריית ביאליק. לדאבוני אזור חיפה והקריות מתמודד עם נתונים מדאיגים של תחלואת הסרטן ואני מאושר שישנם מתנדבים מסורים אשר מלווים את החולים בשעתם הקשה".

לברכתו של ראש העיר הצטרפו מילות עידוד מפרנסי העיר ומראשי ארגוני מתנדבים בקריית ביאליק ומחוצה לה.