טקס חנוכת כביש עוקף הקריות

בטקס חגיגי ומרשים נחנך ביום ראשון ה- 24/3/2013 כביש עוקף הקריות, יממה לפני פתיחתו המלאה. הכביש משתרע לאורך 14 ק"מ ללא רמזורים, 8 ק"מ מהם בתחומה של קריית ביאליק ומגיע עד למבואותיה הדרומיים של עכו.

טקס החנוכה התקיים במעמד שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, מנכ"ל חברת נתיבי ישראל, שי ברס, ראש העיר, אלי דוקורסקי וראשי רשויות מקומיות רבים, מנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי ובכירי המשרד. כביש עוקף הקריות הינו פרויקט תשתיות הכבישים היקר והגדול ביותר שביצעה המדינה בשנים האחרונות והוא נאמד ב-2 מיליארד שקלים.

שר התחבורה ישראל כץ אמר כי "סיום הפרוייקט מוקדם מהמתוכנן ( כחצי שנה) הינו חיסכון למשק הלאומי בכלל והקלה משמעותית לנהגים בפרט"

ראש העיר אלי דוקורסקי אמר: " כביש עוקף הקריות הוא מנוף להתפתחות הכלכלית של העיר ולשיפור איכות החיים בקריה. סביב הכביש יוקמו בעתיד 18,000 יחידות דיור חדשות בעיר, יורחב אזור התעסוקה שלנו ב-180 דונם ויוקם אגם נופש פעיל. תודה מיוחדת לשר התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, שדחף את הפרויקט ויחד עם חברת נתיבי ישראל, היה לנו פרטנר מצוין לסלילת הכביש. תודה לחברת שפיר על הביצוע האיכותי. עם מתנת חג בדמות כביש עוקף הקריות באמת ניתן להאמין כי לפנינו אביב של דברים טובים בקריית ביאליק.