באחד בספטמבר יפתח מעון יום חדש בגבעת הרקפות

עיריית קרית ביאליק תפתח באחד בספטמבר הקרוב, עם תחילת שנת הלימודים, מעון יום חדש בשכונת גבעת הרקפות אשר יופעל על ידי החברה למתנ״סים.

בניית המעון החדש הכולל 3 כיתות, הנה בעלות של כל- 3 מיליון שקלים. בנייתו נמצאת כעת בעיצומה ותסתיים עד חודש אוגוסט. ראש העיר, אלי דוקורסקי, שיזם את הקמת מעון היום וגייס את הכספים לבנייתו, מרביתם ממשרד התעשייה המסחר והתעסוקה, ביקר ביום ששי האחרון באתר העבודות והביע שביעות רצון מהתקדמותן. בהתאם להנחיית ראש העיר בימים הקרובים תחל החברה למתנ״סים ברישום ילדים בגילאי 0-3 למעון היום החדש.

ראש העיר אלי דוקורסקי מסר שזהו המעון היום הראשון שנבנה בעיר זה למעלה מ - 15 שנה ובנייתו משקפת את שינוי המגמה של כניסת אוכלוסיות צעירות להתגורר בעיר וכתוצאה מכך בגידול המתמשך במספר הילדים הפוקדים את מוסדות החינוך בקרייה. בשנתיים האחרונות פתחה עיריית קריית ביאליק שבעה גני ילדים חדשים לאחר שבקדנציה הקודמת נסגרו גני ילדים בעיר.

בד בבד עם הקמת המעון בגבעת הרקפות אישרה לאחרונה מועצת העיר הקמת מעון יום נוסף ברחוב הפלמ״ח בשכונת סביניה, גם כאן גייס ראש העיר את מרבית התקציב ממשרד התעשייה המסחר והתעסוקה.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, מבקר באתר הבנייה (צילום: דוברות העירייה)