פרס נגישות ישראל ע"ש שמחה לוסטיג הוענק לעיריית קריית ביאליק

בוועידה שהתקיימה ב- 28.05.15הוענק פרס 'נגישות ישראל 'לעיריית קריית ביאליק על הנגשה לאנשים עם מוגבלות ברמה גבוהה ומעוררת השראה

עיריית קריית ביאליק, 29.05.15

פרס "נגישות ישראל" על שם שמחה לוסטיג ז"ל הוענק ביום חמישי לעיריית קריית ביאליק בטקס רב רושם ורב משתתפים, שכלל אורחים מהארץ ומחו"ל. את הפרס העניקו יו"ר ועדת הכנסת לשוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלות, ח"כ אילן גילאון, הגב' מיכל רימון – מנכ"ל עמותת נגישות ישראל ויובל וגנר – יו"ר העמותה.

על עיריית קריית ביאליק כתבו השופטים "פרס נגישות ישראל ע"ש שמחה לוסטיג מוענק בזאת על דוגמא למופת של הובלת תהליך הטמעת נגישות, ע"י ראש העיר, ועל ידי כך יצירת עיר נגישה על מוסדותיה, שירותיה ופעילות לתושביה, ובעיקר על שיפור איכות החיים והשוויון לתושבי העיר עם המוגבלות". את הפרס קיבלה מנהלת נגישות ישראל צפון וחברת מועצת העיר, ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: "זאת הפעם הראשונה שרשות מקומית מקבלת את הפרס היוקרתי ואני רואה בכך ביטוי והכרה למהפכת הנגישות שהתחוללה בקריית ביאליק בשש השנים האחרונות. לשמחתי, שינינו את השיח העירוני ונושא הנגישות לאנשים עם מוגבלות הוטמע בעיר החל מהגיל הרך. הדבר מהווה מקור חוזק ועוצמה של העיר, מוסדותיה ותושביה. אני מאוד גאה על כך שמשפחות עם בעלי צרכים מיוחדים באות לגור בקריית ביאליק, כי אצלנו יודעים להכיל את כולם.
אני מבקש להודות לשותפתי פורצת הדרך, חברת מועצת העיר ויו"ר ועדת רווחה, נגישות ואזרחים ותיקים, ד"ר רויטל סבירסקי, שהדביקה את כולנו בחיידק הנגישות. היא בולדוזר שדחף אותנו למעשים, שמכל הארץ באים ללמוד אותם".

ראש עיריית קריית ביאליק מר אלי דוקרסקי ודר' רויטל סבירסקי חברת המועצה ומנהלת נגישות ישראל צפון במעמד קבלת הפרס