בפעם השניה ברציפות יוענק פרס שר הפנים על ניהול כספי תקין לעיריית קרית ביאליק

הפרס יוענק לראש העיר, אלי דוקורסקי ולגזבר העירייה, רו"ח חן פרץ,בטקס חגיגי בירושלים על ידי שר הפנים, אלי ישי ומנכ"ל משרדו,עמרם קלעג'י.

פרס שר הפנים לניהול כספי תקין יוענק לעיריית קרית ביאליק זאת השנה השניה ברציפות בטקס שיתקיים ב12 בספטמבר בירושלים. הממונה על מחוז חיפה במשרד הפנים, יוסף משלב, הודיע בשבוע שעבר לראש העיר קרית ביאליק, אלי דוקורסקי על החלטת האגף לשלטון מקומי במשרד לבחור בקרית ביאליק. שר הפנים בגין ניהול כספי תקין, לצד המערך הניהולי מוניציפלי של העירייה. הפרס יינתן לראש העיר ולגזבר העירייה, רו"ח חן פרץ, בטקס חגיגי במעמד שר הפנים, אלי ישי ומנכ"ל משרדו, עמרם קלעג'י.

משרד הפנים מעניק את פרס הניהול הכספי לרשויות מקומיות שסיימו את השנה ללא גרעון או שגרעונן אינו עולה על 15מסך כל התקציב. כמו כן הוא מוענק לרשויות שבין השאר ניהלו באופן תקין את תחומי ההנחות¬ המכרזים והתמיכות, מחיקת החובות ושדו¢ח הביקורת של רואה החשבון שמונה מטעם משרד הפנים לבדוק אותן לא כלל הסתייגות מדרך ניהולה.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, אמר כי הוא גאה לקבל את הפרס בפעם השניה ברציפות."זאת גאווה לתושבי העיר ואות כבוד לעובדי העירייה ונבחריה. אני מייחס חשיבות רבה בקבלת הפרס המצביע על ניהול איכותי ומהווה הוקרה לעבודתם המסורה של כלל עובדי עיריית קרית ביאליק. מבחינתי החשוב הוא שבצד הקפדה יתרה על ניהול יעיל ואחראי המשכנו בתנופת עשייה אדירה בעיר. קרית ביאליק מעניקה היום את סל השירותים הגדול והאיכותי בקריות ותושבי העיר נהנים מאיכות חיים גבוהה ומרמת שירותים מוניציפליים גבוהה. העיר מתבקשת להוביל פיילוטים ארציים שהממשלה מבקשת לקדם ויש בכך הבעת אמון גבוהה בעיר, בחוזקה ובאיתנותה".

יצוין, כי בשנה שעברה הוכרה עיריית קרית ביאליק כאחת מ-­24 עיריות בארץ שהוכרזו כעיריות איתנות.

באדיבות : "חדשות חיפה והצפון"