ערב של צחוק לבני הנוער בקרית ביאליק

ערב של צחוק לבני הנוער בקרית ביאליק למעלה מ500 בני נוער נהנו ממופע חימום של הסטנדאפיסט מיכאל הנגבי שלאחריו מופע הסטנדאפ המרכזי של אורי חזקיה.

למעלה מ500 בני נוער גדשו את אולם הספורט במרכז הרב תכליתי ע"ש דני זק בקרית ביאליק.

בני הנוער נהנו ממופע חימום של הסטנדאפיסט מיכאל הנגבי שלאחריו נערך מופע הסטנדאפ המרכזי של אורי חזקיה.

האירוע החל עם דברי ברכה של יו"ר מועצת הנוער, עידן צפניה וסגניתו דליה פרפיגנל ואחריו בירך את בני הנוער משה לוזון, מנכ"ל רשת המתנ"סים בעיר. בהמשך הערב, הוצגה לבני הנוער מצגת שסיכמה את פעילות מועצת הנוער מאז הקמתה.

מופע הסטנדאפ נערך בחסות הרשות העירונית, רשת המתנ"סים קרית ביאליק, פרוייקט עיר ללא אלימות ובשיתוף מועצת הנוער העירונית.

מנהל יחידת הנוער ברשת המתנ"סים, זיו ויינגרם, הודה לכל השותפים וציין כי שיתוף הפעולה בין כל הגורמים העירוניים ובמועצת הנוער הוכיח עת עצמו: "כאשר הכוחות מתאגדים יחד ופועלים בסינרגיה, התוצאות ידועות מראש. מועצת הנוער פעלה באופן יוצא מן הכלל בארגון הלילות הלבנים ומגיע להם קרדיט גדול על כך".

לילה לבן אחרון

500 בני נוער נטלו חלק בלילה הלבן האחרון שאירגנו חברי מועצת הנוער העירונית של קרית ביאליק. בני הנוער נהנו ממיגוון אטרקציות כמו תותח קצף, קרטיבים שחולקו לאורך הלילה, ביקור בזק של האוטובוס הוורוד של רדיו חיפה אשר חילק הפתעות ומיתקני הסברה בנושא נהיגה בשכרות וכמובן די.ג'יי שהנעים את זמנם של בני הנוער לאורך הלילה.

מנהל יחידת הנוער, זיו יינגרם, סיכם בהצלחה את פרוייקט הלילות הלבנים.

יו"ר מועצת הנוער,עידן צפניה, אמר: "אני שמח מאוד על הצלחת הלילות הלבנים ובטוח כי פעילות המועצה תרמה רבות לבני הנוער לאורך חופשת הלימודים. כמו כן מועצת הנוער תמשיך גם במשך שנת הלימודים לפעול למען נוער קרית ביאליק".

באדיבות : "חדשות חיפה והצפון"