מתנדבי של"מ מקרית ביאליק חגגו בפסטיבל הכליזמרים בצפת

16 מתנדבים ביקרו בקברי צדיקים ובאתרים שונים בעיר וסבבו בין הבמות השונות של הפסטיבל

כמדי שנה נפתח גם השנה¬ פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ה­24 בצפת בטקס חגיגי במיתחם הסראיה. עשרות אלפי מבקרים גדשו את העיר במשך שלושת ימי הפסטיבל ועברו בין הבמות השונות¬ שעליהן הופיעו טובי הכליזמרים והזמרים. בתוך ההמון היתה גם קבוצה ממתנדבי של"מ בקרית ביאליק.

ביוזמתה של עדנה הברפלד הרכזת היישובית של של"מ, יצא אוטובוס ובו מתנדבים מקרית ביאליק לטיול, ששיאו ביקור בפסטיבל הכליזמרים בצפת. את הטיול הדריך שחר פלג-­עפרוני והמתנדבים שמעו מפיו, בין היתר, על כיבוש צפת במלחמת השחרור, על קברי צדיקים ועל רבי שמעון בר יוחאי. המתנדבים ביקרו בבתי כנסת ספרדים ובבתי כנסת אשכנזים ולמדו על ההבדלים ביניהם. אחר כך התפזרו המתנדבים בין הבמות השונות והאזינו למוסיקאים בהם הכנר מירל רזניק.

ראוי לציין שהטיול נערך במימון העירייה וכאן המקום להודות לראש העיר, אלי דוקורסקי, שמטפח את ההתנדבות והמתנדבים בעירו. כמו כן יש להודות לחנן שטיינברג משל"מ-­ קהילה מטיילת, שהוביל והינחה את הטיול וכמובן לעדנה הברפלד, הרכזת היישובית.

המטיילים חזרו מלאי רשמים וחוויות. "מי ייתן וירבו טיולים כאלה, התורמים לגיבוש ולתחושה טובה בקרב המתנדבים", סיכמה המתנדבת כרמלה פגוט.

ולסיום קריאה לתושבי קרית ביאליק, לבוא ולהתנדב על מנת להכניס משמעות לחייהם, לזכות בחברים חדשים ובאווירת אחווה ופתיחות. המעוניינים מוזמנים לפנות לעדנה הברפלד בטלפון 054-5721421.

באדיבות : "חדשות חיפה והצפון"