האגודה לתרבות הדיור תקיים לראשונה בקרית ביאליק סדנא לניהול ועד הבית עבור נציגויות הבתים- ­לקוחות האגודה

מטרת הסדנא ­ להדריך את המתגוררים בבתים המשותפים בכל הקשור לניהול נכון ותקין של ענייני הרכוש המשותף.

האגודה לתרבות הדיור תקיים ביום שני, 12/9, לראשונה בקרית ביאליק, סדנא לניהול ועד הבית לנציגויות הבתים, שמטרתה הדרכת המתגוררים בבתים המשותפים בכל הקשור לניהול נכון ותקין של ענייני הרכוש המשותף. הסדנא תהא בת חמישה מפגשים,בהיקף של שלוש שעות כל מפגש.

המפגש הראשון יתקיים במעמד ראש העיר, אלי דוקורסקי; מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, ראובן צדוק; מנכ"ל העירייה, עזרא חכם ומזכיר ראש העיר, ליאור טרגן. במהלך המפגש יועברו שתי הרצאות. האחת בנושא שירותי האגודה ותפקידה של נציגות הבית על ידי ממונה מחוז צפון של האגודה, שלומי אור והשניה בנושא מיומנויות בתקשורת בינאישית בבית המשותף שתועבר על ידי מנכ"ל חברת מרקם תקשורת, שוקי גוטמן.

המפגש השני יעסוק בכללי ההתנהגות הרצויים לפני, בעת ואחרי רעידת אדמה מדיניות מיגון ועוד שתועבר על ידי מדריכת אוכלוסיה לשעת חירום מפיקוד העורף. הרצאה שניה, בנושא תמ"א 38 והיבטים משפטיים תועבר על ידי המייצגת המשפטית, עו"ד נתלי בן יעקב. במפגש השלישי תועבר הרצאה בנושא חיזוק מיבנים, תוספות ושינויים ברכוש המשותף, תמ"א 38 ועוד על ידי מהנדס העיר, אינג' נועם מסד והרצאה נוספת בנושא ניהול נכון וחכם של קופת ועד הבית שתועבר על ידי הכלכלנית ויועצת המס, אפרת קריקסט. המפגש הרביעי יעסוק במתן כלים להנעת תושבים לפעולה על ידי בתיה וולף והקמת גינה קהילתית וקו מפוסטציה על ידי טליה ברדון. המפגש האחרון יעסוק בנושא סוגיות משפטיות במירקם החיים בבית המשותף על ידי היועץ המשפטי, עו"ד יחיאל טל ויתקיים טקס סיום במסגרתו תתקיים תוכנית אומנותית ויחולקו תעודות למשתתפים.

מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, ראובן צדוק: "אני מברך על פתיחת הסדנא הראשונה לניהול ועד הבית בקרית ביאליק, שתעניק בסופה לנציגויות הבתים המשותפים, כלים מקצועיים נוספים לניהול הרכוש המשותף באופן תקין. מעבר לכלים המקצועיים, ניתנת לוועדי הבתים, הזדמנות לשתף את המשתתפים האחרים במצבים אליהם נקלעו ומהם נחלצו בעבר. אנחנו עומדים לרשות לקוחותינו ומהווים עבורם, לא רק מענה מקצועי אלא גם אוזן קשבת ומעניקים להם מיגוון רחב של שירותים, פעילויות ופתרונות יצירתיים. כמו כן, נמשיך להרחיב את העשייה הקיימת באמצעות פעילות ענפה ברחבי העיר הן במישור הפיזי והן במישור החברתי הקהילתי. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לראש העיר, אלי דוקורסקי, על תמיכתו האישית בפעילות הסניף המקומי ועל החשיבות שהוא מייחס לתרבות הדיור בעירו ולשותפנו הנוספים לעשייה: למנכ"ל העירייה, עזרא חכם ומזכיר ראש העיר, ליאור טרגן. כמו כן, ברצוני לאחל הצלחה רבה למנהלת הסניף המקומי, דורית דן".

הסדנא תתקיים בבית יד לבנים ברחוב אפרים 28 בקרית ביאליק בין השעות 18.00-20.30. לפרטים נוספים ולהרשמה יש לפנות לסניף המקומי בטל' 04-8780864.

באדיבות : "חדשות חיפה והצפון"