פרס שר הפנים לניהול כספי תקין לשנת 2010 הוענק לראש העיר אלי דוקורסקי בפעם השניה ברציפות

שר האוצר, ח"כ יובל שטייניץ בדברי ברכתו: "תודה על התנהלות מסורה, רצינית ואחראית, עם אחריות לטווח ארוך"

פרס שר הפנים לניהול כספי תקין לשנת 2010 הוענק ביום שני בירושלים לעיריית קרית ביאליק בפעם השניה ברציפות.

במהלך הטקס ציין שר הפנים, אלי ישי: "יש לנו ראשי רשויות שעושים עבודה נפלאה. יש לנו שלטון מקומי שלא היה כדוגמתו. אני מביע את הערכתי ביום חשוב זה".

במסגרת פרס שר הפנים לניהול תקין, הוענק השנה פרס הניהול התקין לשנת 2010 ל­ 92 רשויות מקומיות מתוך 255 רשויות מקומיות בישראל. הקריטריונים לקבלת הפרס הם: ניהול כספי תקין, ניהול ארגוני תקין הכולל שכר כוח אדם, מערך השירותים לתושבים ותיכנון ובניה.

במחוז חיפה הוענק פרס שר הפנים לניהול כספי תקין לשנת 2010 למספר רשויות מקומיות ביניהן: חיפה, נשר, קרית ביאליק וקרית אתא. כאשר עלה דוקורסקי לקבל את הפרס פנה שר הפנים, אלי ישי, אל שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, ואמר לו על ראש עיריית קרית ביאליק: "זה ראש עיר מצוין". יודגש, כי השנה בפעם הראשונה זה שנים רבות החליט שר הפנים להעניק מענק מרזרבת השר לעיריית קרית ביאליק חרף היותה רשות נטולת מענק. מענק השר 60,000 ש"ח. יצוין כי קרית ביאליק היא היחידה בקריות שקיבלה מענק מרזרבת שר הפנים.

את הפרס מטעם עיריית קרית ביאליק עלו לקבל ראש העיר, אלי דוקורסקי וגזבר העירייה, רו"ח חן פרץ. את הפרס העניקו שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ; שר הפנים, אלי ישי ומנכ"ל משרד הפנים, עמרם קלעג'י.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: "אני שמח שזו הפעם השניה ברציפות שאנו מקבלים את פרס הניהול התקין. אנו מנהלים את העירייה בצנעה ובאחריות תוך חתירה מתמדת לשיפור רמת השירותים המוניציפליים לתושב. אני מודה לגזבר העירייה, בכירי העירייה, מנהלי האגפים וחברי מועצת העיר המסייעים לי בהנהגת העיר להצלחה ובהחזרתה להיות עיר מובילה. אני שמח ששיפור איכות החיים בקרית ביאליק נעשה תוך הקפדה יתרה על תקינות ניהולית. הישגנו גדול במיוחד גם בהתחשב בעובדה שאנו הרשות המקומית היחידה בקריות שאינה מקבלת מהממשלה מענקי איזון ופיתוח".

באדיבות : "חדשות חיפה והצפון"