דוקורסקי החליט: הארנונה לשנת 2012 לא תועלה

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי ממשיך לשמור על כיסו של האזרח. בהתאם להצעת ראש העיר החליטה מועצת העיר בישיבתה בשבוע שעבר כי גם בשנת 2012 לא תועלה הארנונה הכללית בעיר והחל ב­1/1/12 יפחת ריאלית תעריף הארנונה לתושבי קרית ביאליק.
אלי דוקורסקי, הסביר כי נטל המיסים במדינת ישראל גבוה ולפיכך ימשיך במדיניותו להימנע מהעלאות חריגות של הארנונה. "אני שמח שאנו ממשיכים בתנופת העשיה והפיתוח ומנהיגים את קרית ביאליק להצלחה, תוך הימנעות מהכבדת נטל המיסים. אנו הרשות המקומית היחידה באיזור שלא הקימה תאגיד מים וביוב ותעריפי המים שתושבי הקריה משלמים הם הנמוכים באיזור".
מועצת העיר אישרה גם בישיבתה האחרונה את הצעתו של אלי דוקורסקי למתן פטור מארנונה כללית לזוג צעיר עד גיל 35 בשנה הראשונה לנישואיו. ההצעה טעונה אישור שרי האוצר והפנים.באופן מפתיע הצביעה סיעת הצעירים עם ראש העיר לשעבר, ד"ר רפי ורטהיים,נגד ההצעה.
בתוך כך בישר דוקורסקי, כי שר הפנים אישר את החלטת מועצת העיר להפחית את היטלי הסלילה אותם יידרשו לשלם תושבי קרית ביאליק המבקשים לבנות או להרחיב נכסיהם. ההוזלה המשמעותית תחול באיזור התעשיה שם יופחת היטל הסלילה מ­200 מ' ל­50 מ' בלבד. ההיטלים למסחר ולמגורים יופחתו אף הם. התעריפים החדשים ייכנסו לתוקף עם פרסום חוק העזר החדש ברשומות. ההקלה בהיטלי הסלילה הינה המשך להחלטה קודמת של דוקורסקי ללכת לקראת המיגזר העסקי כאשר הפחית רטרואקטיבית את אגרת השלטים.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".