נפתחה סדנא לניהול ועד הבית

האגודה לתרבות הדיור קיימה ביום שני, לראשונה בקרית ביאליק, סדנא לניהול ועד הבית לנציגויות הבתים, שמטרתה הדרכת המתגוררים בבתים המשותפים בכל הקשור לניהול נכון ותקין של ענייני הרכוש המשותף. זהו מפגש ראשון כחלק מסדנא בת חמישה מפגשים, בהיקף של שלוש שעות כל מפגש.

המפגש הראשון התקיים במעמד מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, ראובן צדוק; מנכ"ל העירייה, עזרא חכם ומזכיר ראש העיר, ליאור טרגן. במהלך המפגש הועברו שתי הרצאות. האחת בנושא שירותי האגודה ותפקידה של נציגות הבית על ידי ממונה מחוז הצפון של האגודה, שלומי אור והשניה בנושא היערכות לשעת חירום על הציגת פיקוד העורף.

מנכ"ל העירייה, עזרא חכם, שפתח את הכנס אמר כי עיריית קרית ביאליק רואה חשיבות רבה לסדנא של ועדי הבתים. הנושא של ניהול הבית המשותף הוא חשוב והוא חלק מהשירות לתושב, אותו נותנת עיריית קרית ביאליק.

מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, ראובן צדוק: "אני מברך על פתיחת הסדנא הראשונה לניהול ועד הבית בקרית ביאליק, שתעניק בסופה לנציגויות הבתים המשותפים, כלים מקצועיים נוספים לניהול הרכוש המשותף באופן תקין. מעבר לכלים המקצועיים, ניתנת לוועדי הבתים, הזדמנות לשתף את המשתתפים האחרים במצבים אליהם נקלעו ומהם נחלצו בעבר".

על ארגון הסדנא שקדו מנהלת סניף תרבות הדיור, דורית דן ומזכירת הסניף, מיכל ברכה.

באדיבות : "חדשות חיפה והצפון"