נחנך אולם הדרמה בחטיבת הביניים אפק

בטקס המכובד גזרו יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן (רובי) ריבלין וראש העיר, אלי דוקורסקי, את הסרט בכניסה לאולם הדרמה החדש בחטיבת הביניים אפק.

בטקס נכחו חברי מועצת העיר; מנכ"ל העירייה, עזרא חכם; מזכיר ראש העיר, ליאור טרגן; מהנדס העיר, נועם מסד; מנהל אגף החינוך, עמי ראובן; בכירי העירייה; מנהלת מחוז חיפה ברשת אורט, ד"ר לאה קליינמן; מנכ"ל קרית החינוך אורט ביאליק, רמי פורת; מנהלי החטיבות, ד"ר דוד אסידו ואביגיל גרינברג; מורי ביה"ס חט"ב אפק; ועדי ההורים, תלמידים ואורחים רבים.

מנהלת חטיבת הביניים, אביגיל גרינברג, בירכה את הבאים והודתה לעירייה ולעומד בראשה ולרשת אורט על בניית אולם הדרמה החדש, דבר שהוא הגשמת חלום עבורה.

יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן (רובי) ריבלין, אמר בטקס כי "כל העולם במה וכל אנשיו שחקנים הם". הוא בירך את העיר ואת קברניטיה "על בניית אולם לדרמה שתענוג לשבת בו". ריבלין הוסיף כי הוא מודה על ההזמנה לחנוך אולם זה.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, אמר כי "נמצאים כאן החברים לעשייה, לבניית אולם הדרמה היפה ­ אנשי רשת אורט. נמצאים כאן תלמידי חטיבת הביניים אפק שהאולם הזה נבנה עבורם". ראש העיר אמר למנהלת חטיבת הביניים, אביגיל גרינברג, כי הוגשם לה החלום. "הוכחנו שהבטחות אפשר לקיים. ביחד עם אנשי רשת אורט שהיו שותפים בכל ההשקעות, נרתמנו כולנו למען הילדים הנפלאים", אמר.

מנהלת מחוז חיפה ברשת אורט, ד"ר לאה קליינמן, אמרה: "באמצעות חינוך לתרבות ואומנות כבר בגיל צעיר וכחלק מהוויית ביה"ס, נוכל להעצים ערכים לאסתטיקה, לאתיות ולמוסר כמו גם, פיתוח דמיון ויצירתיות, ביטוי עצמי וחשיבה ביקורתית, סובלנות לשונות תרבותית, אקטיביזם חברתי. בשם רשת אורט ישראל אני מבקשת להודות לשותפים על העשייה החינוכית הנרקמת כאן בעיר ולראש העיר העומד בראשה ועושה למען קידום כל אלה. תודה לכל אלה אשר סייעו ואיפשרו בהעמדת מקום יפה ומכובד זה למען תלמידינו".

בסיום הוצגה מסכת "דרמה אפק" בביצוע תלמידי התיאטרון בחטיבה, בבימוי תומר רוסו ובניהול מוסיקלי של רונן ויליאמס.

באדיבות "חדשות חיפה והצפון"