הענקת פרסי העובד המצטיין ופרידה מפורשים לגימלאות בעיריית קרית ביאליק

הרמת הכוסית של עובדי וגימלאי עיריית קרית ביאליק לשנה החדשה, שנערכה לפני החג במרכז הרב תכליתי שולבה השנה בפרידה מהעובדים הפורשים לגימלאות ובהכתרת העובדים המצטיינים בעירייה במבצע שעורך העיתון ידיעות אחרונות.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, הביע תודה מיוחדת והוקרה לעובדי העירייה הפורשים לגימלאות- ­ סוזן אוחיון, חיה קליין, לאה עתיר, מריו שמידט, אתי לוסטמן, שמחה בר, אולג סברדלוב, בלומה טרבילו, מלכה סיני, לובה דוריאנו וציפי גולן.

בהמשך בירך דוקורסקי את העובדים המצטיינים לשנת 2011 וציין כי "עובדים אלה מהווים דוגמא ומופת לשאר עובדי העירייה. רבים מעובדי העירייה הם עובדים מצטיינים והבחירה היתה קשה. ועדת הפרס ישבה על המדוחה והתלבטה, התלבטה ובסוף בחרה במצטייני השנה ­- חיים אלקובי, גנדי אנטין, מלי אסום, שולי אלביליה, יורי גרשצנקו, אידה מרדכי וסבטלנה סקוריאנסקי". נציגי ידיעות אחרונות, העיתונאי ליאור אל­חי והצלם גיל נחושתן, השתתפו בטקס הענקת הפרסים.

ראש העיר סיכם בדבריו בסיפוק שנה נוספת של עשייה והתחדשות בעיר וציין כי "גם ערב ראש השנה תשע"ב יכולים תושבי הקריה לזקוף ראשם בגאווה ולומר: דברים טובים קורים בקרית ביאליק. הצלחנו לשקם את מעמדה של העיר בעיני תושביה ובעיני תושבי הקריות והסביבה. סקר מיוחד שערך לפני כחצי שנה אתר האינטרנט 'קריות באינטרנט' בו נטלו חלק 1,300 גולשים תושבי הקריות קבע כי קרית ביאליק היא הקריה המובילה בקריות".

בהמשך מנה דוקורסקי את עיקרי העשיה וההישגים להם שותפים כדבריו עובדי העירייה ונבחריה בתחומי תוכנית בניה, חינוך, תחבורה, הנדסה, תוכניות פיתוח, רווחה ואזרחים ותיקים, איכות הסביבה ובטחון אישי, ניהול ומינהל.

דוקורסקי הקדיש מילים מיוחדות לעובדי העירייה ולגימלאיה, לעובדי רשת המתנ"סים וללמעלה מ­-400 מתנדבים הפעילים כיום במסגרות שונות בעיר. דוקורסקי העלה על נס את שיתוף הפעולה עם ועד העובדים בראשות יוסי ברבי וציין כי "נסיון השנים לימד אותי כי כאשר קיימות הבנות בין ההנהלה לבין הוועד, בדרך כלל העובדים יוצאים נשכרים". דוקורסקי סיים את דבריו בתפילה לשובו של החייל השבוי גלעד שליט לחיק משפחתו ובאיחולי שנה טובה ומאושרת לתושבי העיר.

גם יו"ר ועד העובדים, יוסי ברבי, הוסיף ברכה משלו: "בשבוע שעבר קיבל ראש העיר את פרס ניהול תקין של העירייה זו השנה השניה ברציפות משר הפנים וזה לא דבר פשוט. כדי להגיע לתוצאות אלו כל העובדים בכל האגפים והמחלקות השתתפו במאמץ משותף. חייב להיות סינכרון מערכות מושלם, כאשר המטרה הסופית היא שתושבי קרית ביאליק בכל הגילאים יחיו באיכות חיים גבוה בעיר נקיה שכייף לחיות בה. בתוכנית לשנת 2010 של ועד העובדים יושם דגש חזק על הרחבת תחום ההשכלה וגמולי ההשתלמות, נדרבן את העובדים לרכוש השכלה אקדמית מלאה, כאשר המטרה היא שנקבל עובדים עם דימוי עצמי גבוה וגאוות יחידה, עובדים עם מוטיבציה ורצון עז לשמור על העיר קרית ביאליק".

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון"