הממונה על המחוז במשרד הפנים ביקר בקרית ביאליק

הממונה על המחוז במשרד הפנים, אלוף (מיל.) יוסף משלב, ערך ביום חמישי שעבר ביקור עבודה בעיריית קרית ביאליק. משלב, מלווה בצוות משרדו, הגיע לעירייה שם התקיימה פגישת עבודה עם ראש העיר, אלי דוקורסקי, לאחר דיון מקצועי בהשתתפות הצוותים המקצועיים של משרד הפנים והעירייה. ששת מנהלי האגפים בעירייה הציגו בפני האורח את כל תוכניות העבודה והוא אכן התרשם מהעשייה הרבה המתבצעת בעיר בתחומים השונים.

ראש העיר ערך לממונה סיור בעיר במהלכו נערכה סקירה בפרוייקטים המרכזיים המבוצעים בקרית ביאליק בתחומי הפיתוח והבנייה כולל השכונות החדשות המתוכננות.

במהלך ביקורו לא חסך משלב שבחים מעבודת העירייה ואמר בין היתר: "איפה שיש צוות רציני, העבודה רצינית. אנחנו מאמינים בעבודה שלכם ובזאת אתם גם עוזרים לי כממונה על המחוז". משלב עמד על המיצוי המקסימלי של איזור התעשיה וציין כי הוא רואה בו מנוף איזורי. הוא הדגיש את העובדה כי קרית ביאליק זכתה זו השנה השניה ברציפות בפרס משרד הפנים על ניהול כספי תקין וציין את היותה ראשות איתנה. בתום סיורו בעיר אמר: "יש בקרית ביאליק איזורים יפים ופעילים וגם עתודה אסטרטגית".

ראש העיר, אלי דוקורסקי, הודה לממונה ולכל בעלי התפקידים במחוז עם גורמי העירייה לקידום הנושאים הקשורים בקידומם של הפרוייקטים השונים בעיר.