יום האישה הבינלאומי צוין בפארק התעשיה והעסקים בקרית ביאליק

מינהלת פארק התעשיה והעסקים בקרית ביאליק, בשיתוף מועצת הנשים ציינו את יום האישה הבינלאומי במעמד ראש העיר, אלי דוקורסקי; חברת מועצת העיר ויו"ר מועצת הנשים, ד"ר רויטל שורץ­סבירסקי; בכירי העירייה ועובדיה; צוות המינהלת ומתנדבים רבים התכנסו במשרדי מינהלת פארק התעשיה והעסקים בקרית ביאליק.
ראש העיר, אלי דוקורסקי, אמר כי מינהלת פארק העסקים והתעשיה הוקמה במטרה להוות כתובת עבור תעשיינים ובעלי עסקים. המינהלת מתאמת את כל תחום השירות המוניציפלי באיזור בדגש על שינוי התפיסה במטרה להשרות בטחון באיזור. ההמלצה המקצועית הינה ליצור סוללת הפרדה בין השטח של איזור התעשיה לבין השטח המזרחי על ידי חפירת תעלה ובניית סוללה במטרה לבודד את איזור התעשיה הקיים מהחלק המזרחי ולמנוע חדירה ופריצה לבתי העסקים.
ד"ר רויטל שורץ­סבירסקי, המשמשת כיו"ר מועצת הנשים בקרית ביאליק וכיו"ר נגישות ישראל צפון ציינה את המגמה בשילוב אנשים בעלי מוגבלויות באיזור התעשיה בתחומים שונים.
מנהלת המינהלת, סימה הרשמן, ציינה כי בהמשך לתוכניות הפיתוח העתידי בשטח ההרחבה של פארק העסקים והתעשיה יחודשו הקשרים המקצועיים במסגרת האחריות החברתית, דיאלוג עם הקהילה בקרית ביאליק וסביבתה ומרכז העסקים.
לאחר טקס קצר יצאו המתנדבים עם פרחים ואיגרת לברך את נשות העסקים בפארק לציון יום האישה הבינלאומי. באיגרת נכתב: "לכבוד יום האישה הבינלאומי המצוין בימים אלה, אנו מעוניינים להביע את הערכתנו אליך ולהודות לך על כי את מהווה חלק ממשפחת התעשיה והעסקים הפועלת בפארק התעשיה קרית ביאליק ומאחלים לך שנים רבות של פעילות ועבודה פוריה".

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".