השר להגנת הסביבה חנך את מרכז "מיד ליד" מוצרי יד שניה

במהלך ביקור עבודה שערך בקרית ביאליק חנך השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן,את מרכז "מיד ליד"- מוצרי יד שניה ע"ש שי אילן ז"ל.
חנות יד שניה למוצרי חשמל וריהוט הנושאת את השם "מיד ליד" ממוקמת ליד הקריון ונושאת את שמו של שי אילן ז"ל מהמשרד להגנת הסביבה שסייע בהקמת המרכז.בטקס נשאו דברים השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן: ראש העיר, אלי דוקורסקי ורב העיר, הרב יוסף ישר שליט"א.
השר ארדן ציין בדבריו כי "המילה צריכה הינה מהשורש צריך. פעם אנשים היו קונים רק מה שהם צריכים והיום קיימת תרבות הצריכה ואז אדם קונה גם מה שהוא לא צריך.המרכז הזה,יד שניה על ידי שימוש חוזר,יכול לשמור על הטבע והסביבה".השר ציין בדבריו כי אין ראוי ומתאים מהמקום הזה לקרוא ע"ש שי אילן ז"ל, אדם בעל עשייה רבה וחותם אדיר,אדם שפעל מכל הלב, במסירות ובמקצועיות.קרית ביאליק היא אחת הערים שמקדמות את פרוייקט הפרדת הפסולת.קרית ביאליק מובילה בנושא ושיתוף הפעולה עם המשרד להגנת הסביבה רק יילך ויעמיק.
ראש העיר,אלי דוקורסקי, אמר כי "זהו יום מיוחד ומרגש. כאשר דורית דן, מנהלת איכות הסביבה בעירייה שהיא הרוח החיה והתומכת ברעיון המרכז הזה הציעה להנציח את זכרו של שי אילן אני מיד הסכמתי. זהו פרי שיתוף פעולה עם שי.אנחנו עיר שיודעת להוקיר תודה. המקום הזה הוא כתובת ומקום עבור כולם וזו הסיבה שהחלטנו למקם אותו באיזור הקריון.המקום הזה יהיה בית פתוח להרבה מאוד תושבים שייכנסו לכאן. הבית הזה הוא נדבך נוסף בשרשרת הדברים הטובים שקורים בקרית ביאליק ­ עיקרון המיחזור פותחים עידן חדש באיזור כולו". המקום שהוקם על ידי האגף לתיפעול ותברואה בעירייה,בראשות ליאור טרגן ומנהלת מחלקת איכות הסביבה, דורית דן, יופעל על ידי מתנדבים.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון"