קרית ביאליק מובילה השנה במטרופולין חיפה

במכתב ששיגרה ראש אגף כוח אדם בצה"ל, אלוף אורנה ברביבאי, לראש העיר קרית ביאליק,אלי דוקורסקי,כתבה ברביבאי כי בימים אלו מובאים לידיעת הציבור נתוני הגיוס, הלחימה והקצונה בערי ישראל וזאת מתוך החשיבות שמייחסים לקיומו של שיח ציבורי שוטף בנוגע לחובת השירות.
אלוף ברביבאי מציינת כי קרית ביאליק נמצאת במקום ה­15 מבין כלל ערי ישראל,בכל הנוגע לגיוס,ליציאה לקצונה ולשירות בתפקידי לחימה (גברים) וכן במקום שמיני בגיוס, יציאה לקצונה ושירות איכותי (נשים).
אלוף ברביבאי מדגישה כי נתונים טובים אלה אשר ראויים להוות מקור לגאווה לראש העיר ולכלל תושבי העיר, ממחישים, בין היתר,את השפעותיה של פעילות משמעותית וברוכה המתבצעת בעיר להגברת המודעות לשירות משמעותי ולהכנה לקראתו.
בתוך כך כותבת ברביבאי: "קבל הערכתי ותודתי לך ולכל הגורמים בעיר העושים במלאכה".
ראש העיר, אלי דוקורסקי, אמר כי "הנתונים המצויינים מצביעים על הפעילות, המחשבה והמאמצים להגברת ערך השירות ועידוד הגיוס לשירות משמעותי. הנוער בקרית ביאליק הוא נוער ערכי החדור במוטיבציה לשרת את המדינה ולהבטיח את בטחונה. חוסנה של העיר נמדד בערכיות תושביה ולנו יש סיבה לגאווה. הנוער שלנו מצוין ונתוני הגיוס המרשימים מראים זאת. תיכון אורט קרית ביאליק הוציא מבין בוגריו קצינים בכירים בצה"ל ושניים מהם, האלופים אביב כוכבי ואייל איזנברג, נמנים עם המטה הכללי של צה"ל ".

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".