ועדי ההורים בבתי הספר בקרית ביאליק תומכים בהמשך פרוייקט השאלת ספרים

ועדי ההורים בבתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים בקרית ביאליק ביקשו מראש העיר, אלי דוקורסקי, להמשיך גם בשנת הלימודים הבאה את פרוייקט השאלת ספרי הלימוד בעיר, למרות הכשלים שליוו את אספקת הספרים על ידי חברת בוקמרקט.
כידוע, קרית ביאליק החלה בפרוייקט השאלת ספרים בכיתות א'­ט' לפני שנתיים באמצעות חברת בוקמרקט, שנבחרה במכרז פומבי אותו פירסמה העירייה.
לאור אי שביעות רצון העירייה וההורים מפעילות החברה בשנת הלימודים הנוכחית, החליט ראש העיר,אלי דוקורסקי, להתייעץ עם ועדי ההורים באשר לעתיד פרוייקט השאלת ספרי הלימוד בעיר.בשבועיים האחרונים זימן אליו ראש העיר, אלי דוקורסקי,לישיבות נפרדות את כל אחד מוועדי ההורים בבתיה"ס בקריה. בפגישות בהן נטל חלק גם מנהל אגף החינוך, עמי ראובן, הביעו כאמור הוועדים את תמיכתם בהמשך השאלת ספרי הלימוד וביקשו להפיק לקחים מהתנהלות הכושלת של חברת בוקמרקט.
בין החלופות שהועלו, בדיקת יצירת קשר עם ספק חיצוני במקום בוקמרקט שיפעיל את הפרוייקט. אפשרות הפעלה עצמית של כל בי"ס על ידי יצירת מאגר ספרים משלו. אפשרות הפעלה אחרת שהועלתה היא ביצוע הפרוייקט דרך חברת המתנ"סים או חזרה למתכונת שפעלה שנים בקרית ביאליק ­ חלוקת ספרי לימוד רק לתלמידים נזקקים. בתום הישיבה מסתמן כי יש רצון של ועדי ההורים להמשיך בפרוייקט השאלת ספרי הלימוד.
ראש העיר,אלי דוקורסקי, הביע שביעות רצון מעמדת ועדי ההורים וציין כי אפשרות ההפעלה היעילה ביותר להמשך הפעלת הפרוייקט מבין החלופות שהוצעו תיבחן עם מנהלי בתיה"ס. "אני רואה חשיבות רבה בפרוייקט השאלת ספרי הלימוד. לפרוייקט יתרונות רבים הן מבחינת החסכון ברכישת הספרים והן מהבחינה הארכית של השמירה על רכוש, על ספרים וחוברות".

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".