מתנדבי של"ם בטיול קסום לירושלים

קבוצת מתנדבי של"ם מקרית ביאליק יצאו ביום רביעי שעבר לטיול בירושלים. המטיילים התעוררו לבוקר סגרירי, גשום וסוער, אך בירת ישראל קידמה את פניהם במאור פנים ואף שלחה להם קרני שמש מלטפות.
מספרת אחת המתנדבות, כרמלה פגוט: "היה זה טיול מקסים וחורפי בעיר המיוחדת כל כך. התחלנו במרכז דוידסון במסע וירטואלי של עולי רגל בתקופת בית שני, על התחנות הרבות והשונות שבו. ההמשך היה בין חומות העיר העתיקה, לא רחוק ממסגד אל אקצה והשרידים שנותרו מירושלים של אז, ירושלים במלוא יופיה וייחודה. ואם כבר, אז איך אפשר שלא לגשת אל הכותל המערבי? לגעת, למשש, להתפלל ולבקש את שבליבנו. את הפסקת הצהריים עשינו בקניון מלחה ומשם המשכנו למקום יפהפה ומקסים ­ מרכז המורמונים על הר הצופים, אוניברסיטה אליה מגיעים סטודנטים מכל העולם למשך ארבעה חודשים. התכנסנו באודיטוריום שבו עוגב גדול ומיוחד הבנוי ככף יד ומשמיע 67 צלילים שונים, ממש כתזמורת שלמה. הפרופסור למוסיקה ניגן לנו רסיטל חלומי ואנו יושבים וצופים אל הנוף היפה של העיר העתיקה הפרוש לפנינו".
המטיילים ביקשו להודות לראש העיר, אלי דוקורסקי,שהעמיד לרשותם את האוטובוס וממשיך לתמוך במתנדבים: למנהל רשת המתנ"סים בעיר, משה לוזון: לעדנה הברפלד: לחנן שטיינברג, שאחראי על הקהילה המטיילת: לציפי כץ יד ימינו ולכל מי שטרח להוציא את הטיול לפועל. תודה מיוחדת לחיים, הנהג, שהסיע בבטחה ולשרגא לוי, המדריך, שהוא מעין אנציקלופדיה מהלכת ומלא כרימון בידע, ממנו העשיר את המטיילים לאורך כל הטיול במידע רב. "כולנו כבר מצפים בקוצר רוח לטיול הבא", סיכמה כרמלה פגוט.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".