הקונגרס הציוני לנוער קרית ביאליק נערך באשכול הפיס בעיר בסימן "כחול לבן"

השבוע נערך באשכול הפיס בעיר הקונגרס הציוני לנוער קרית ביאליק בארגון סניף תנועת צמרת קרית ביאליק ובשיתוף פעולה עם עיריית קרית ביאליק.
בטקס בירך ראש העיר, אלי דוקורסקי, את תנועת צמרת על חידוש הקונגרס הציוני. הוא ציין כי היו דיונים מעניינים בנושא של אחריות חברתית. ראש העיר פנה לבני הנוער הרבים שגדשו את האולם ואמר: "אני פונה אליכם להמשיך בפעילות הזאת ולקחת חלק במה שקורה בעיר. הקול שלכם הוא קול חשוב, דעותיכם חשובות לי מאוד. אתם חלק חשוב בקהילה".
פתח את הקונגרס יו"ר סניף צמרת ביאליק, יואב סטולר ונשאו דברים גם מנהל אגף החינוך בעירייה, עמי ראובן ומנהלת ארגון הנוער צמרת, מוריה עזרא.
ארגון הנוער צמרת הינו ארגון בן 7 שנים אשר נוצר מאיחוד תנועות הנוער, נוער לנוער והמועצה הציונית לנוער. הארגון פועל למימוש ארבעת ערכי היסוד שלו ­ ציונות, מנהיגות, רעות ותרומה לחברה, תוך כדי פעילות שוטפת בסניפים ואירועים ארציים.
הארגון בנוי במיבנה של סניפים אשר כל סניף כולל פעילויות נפרדות לשכבות ז'­-ט' ופעילות משותפת לשכבות י'­-י"ב (שכבה בוגרת). את הסניפים מנהלת הנהגה אשר בנוייה מ­5 בעלי תפקידים מתוך שכבות ט'­-י"ב ורכז בוגר. את ההנהגה חברי הסניף בוחרים בבחירות דמוקרטיות. ביחד, חברי ההנהגה דואגים לפעילות שוטפת של הסניף ופעילויות שונות במהלך השנה במישורים השונים ובדגש על ערכי היסוד של התנועה.
בנוסף להנהגות הסניפיות ישנה הנהגה ארצית אשר כוללת 5 חברי הנהגה ממקומות שונים בארץ שנבחרים באופן דמוקרטי על ידי חניכי הארגון בשכבות י'­-י"ב.
בנוסף לפעילויות אלו במהלך השנה מתקיימות פעילויות שונות כגון כנסים סניפיים, פעילויות התנדבותיות, מפעלי קיץ לשכבות השונות ואף משלחות לחו"ל.
לאחר פעילות בנושא "מעורבות הנוער בחברה" התקיימה הופעת אומן אורחת, הסטנדאפיסט בני ברוכים.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".