ערב לסיכום מסע תלמידי אורט לפולין

תלמידי כיתות י"א בקרית החינוך אורט קרית ביאליק קיימו בשבוע שעבר במרכז דני זק בעיר ערב לסיכום המסע לפולין, בו נטלו חלק בחג הסוכות האחרון. באירוע השתתף ראש העיר, אלי דוקורסקי, שהצטרף לתלמידים במסעם למחנות המוות. נוסף ל­170התלמידים, המורים, המלווים, המדריכים וחברי אוטובוס ההורים שיצאו לפולין, גדשו את הערב המרגש גם משפחות התלמידים. כל תלמיד קיבל בסיום האירוע דיסק עם מצגת מרגשת ותמונות המסע.
המפגש החגיגי של כל משתתפי המשלחת לפולין וכל מי שהיה שותף בהכנתו נערך כסיכום לכל אירועי המסע וכהוקרת תודה להורים, במטרה לשתף אותם בחוויות השונות שעברנו במסע זה.
בזמן ההתכנסות הוקרנו על המסך אתרים שונים בהם ביקרו בפולין. הערב נפתח בדברי ראש העיר, אלי דוקורסקי, שנסע עם המשלחת ושיתף את הקהל בחוויותיו עם התלמידים. בסיום דבריו הוענקה לו תמונה למזכרת של כל המשלחת.
לאחר מכן עלה מנהל קרית החינוך וראש המשלחת לפולין, רמי פורת, שבירך את הקהל ושיתף אותם בערכים שליוו אותנו במסע ובהעברת המסרים לדור הבא.
הערב היה בנוי מקטעי יומן מסע שקראו מספר תלמידים: חן צדקה, טליה יחיעם, אלינה אסטרייקו, גל דוד, שרה צ'רבטי, אליחי עמר, לינוי אברג'יל, נוי בלגזל, דורון גולדברג ומחוויות שעברו במהלך המסע. לסיכום יומן המסע הקריאה נציגת אוטובוס ההורים, סיגלית יחזקאל,את רשמיה האישיים. בין קטעי הקריאה הושמעו שירי ארץ ישראל היפה בהתאם לקטעי היומן שהעלו התלמידים.
לקראת סיום הערב הקרין המורה שמעון הלפרין מצגת שסיכמה את חוויות כל המשתתפים במסע. התמונות צולמו על ידי הלפרין, את המצגת ערך איתי סונטג, תלמיד כיתה י"ב. המצגת היתה מאוד מרגשת וחלק מההורים ניגשו בסוף הערב ואמרו שהם פשוט בכו. ראוי לציין שכל תלמיד קיבל בדיסק את המצגת.
בסיום הערב הוזמנו כל חברי המשלחת ליצור מעגל אנושי, שרו מחובקים שיר זה ושירים נוספים שסיכמו את היום, תזכורת לאווירה שהיתה בפולין.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".