עיריית קרית ביאליק בשיתוף איגוד ההתעמלות רכשו שטיח אולימפי לבנות ההתעמלות האומנותית

עיריית קרית ביאליק במימון משותף עם איגוד ההתעמלות רכשו שטיח אולימפי לבנות ההתעמלות האומנותית.
שטיח אולימפי הוא שטיח מקצועי עליו מתקיימות תחרויות בינלאומיות. שטיח זה נותן אינדיקציה מושלמת למרחב המשטח ולמסגרת בה על המתעמלת לבצע את התרגיל. כך ניתן להכין את המתעמלות בקבוצה לתחרויות בינלאומיות באופן מניח את הדעת.
התעמלות אומנותית היא תת ענף במסגרת ענף ההתעמלות, שבו מתחרות (נשים בלבד) מבצעות תרגילים המשלבים תנועות בלט, אקרובטיקה ומחול עם מכשירי יד: חישוק, אלות, חבל, סרט או כדור. התרגילים מתבצעים בליווי מוזיקה וללא מילים. בנוסף החליט ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, להוסיף ימי אימון נוספים לבנות קבוצת ההתעמלות האומנותית מכבי ג'ים קרית ביאליק.
יצוין כי קרית ביאליק אירחה בסוף השבוע תחרות בינלאומית בהתעמלות אומנותית הנערכת זו השנה הרביעית בעיר באולם הספורט במרכז הרב תכליתי ע"ש דני זק. בתחרות השתתפו קבוצות מרוסיה, קפריסין, אוקראינה, ליטא, קירגיסטאן, טאטרסטאן, יוון וישראל.
ראש העיר, אלי דוקורסקי, אמר כי רכישת השטיח האולימפי והוספת ימי האימון למתעמלות יעזרו להתמקצעות נוספת של האגודה ויסייעו בהכנות לתחרויות הלאומיות והבינלאומיות בהן הבנות משתתפות. "בנות ההתעמלות האומנותית מגיעות להישגים יפים ומייצגות את העיר קרית ביאליק בארץ ובעולם ואנו מאחלים להם הצלחה והישגים יפים גם בתחרות הקרובה. אני שמח להעניק להם כמתנה את השטיח האולימפי ממש לכבוד התחרות הבינלאומית השנתית המתקיימת בעירנו".
לאחרונה השלימה העירייה את שני אולמות הספורט הנוספים המשמשים את קבוצות ההתעמלות בעיר. אולם האקרובטיקה ברחוב הדפנה ואולם ההתעמלות האומנותית בשדרות ויצמן

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".