תלמידי אורט אפק זכו בשלושה פרסים בתחרות הרובוטיקה האיזורית LLF ועלו לשלב הגמר

שתי קבוצות מצויינות של שכבת ט' זכו ביום רביעי שעבר בשלושה פרסים בתחרות הרובוטיקה LLF ביניהם במקום ראשון בערכי LLF ובעבודות צוות, במקום השני בביצועי הרובוט ובמקום השני הכללי בכל הפרמטרים של התחרות.
אחת הקבוצות עלתה לשלב הגמר ותייצג את קרית ביאליק ואת אורט בתחרות הארצית, אשר תתקיים בהיכל נוקיה בתל אביב בתחילת חודש מרץ.
במסגרת התחרות התלמידים תיכננו את הרובוט אשר ביצע מספר רב של פעולות על זירת המשחק, ביצעו עבודת חקר מדעית חדשנית בנושא שימור המזון והפגינו כישורי עבודה בצוות ומקצועיות אדיבה.
יצוין כי זו השנה השניה ברציפות בה זוכים תלמידי אפק בתחרות האיזורית.

נבחרת תלמידי אפק ודפנה עלתה
לחצי גמר האולימפיאדה הווירטואלית
תלמידי חט"ב אפק ודפנה השתתפו באולימפיאדה וירטואלית של נוער שוחר מדע של אוניברסיטת ת"א והתחרו מול כ-50 ערים ויישובים אחרים. במסגרת המשחק על התלמידים לענות על מספר רב של שאלות בכל תחומי התוכן תוך זמן קצר.
התלמידים הפגינו ידע כללי רב, יכולת עמידה בלו"ז צפוף, יכולת התמודדות עם לחצים ושיתוף פעולה מדהים בין חברי הנבחרת.
בחודש הבא ייערך חצי גמר אחריו רק 35 קבוצות יעלו לשלב הסופי ויגיעו להתחרות, הפעם לא באופן וירטואלי אלא ממשי באוניברסיטת ת"א ליום שכולו חגיגת מדע.
לאחר ההשתתפות בתחרות ציינו התלמידים שזו דרך נהדרת ללמידה משמעותית. בעקבות הפרוייקט נחשפו התלמידים לתחומי תוכן רבים אשר לא נלמדים במסגרת תוכנית הלימודים, כגון פילוסופיה, היסטוריה של אומנות, דתות, פיצוח קודים, לוגיקה וכו'.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".