ערב הצדעה לאזרחים הוותיקים בקרית ביאליק

בשבוע שעבר התקיים אירוע הצדעה לוותיקי העיר באולם הרב תכליתי ע"ש דני זק. האירוע נערך על ידי עיריית קרית ביאליק, באמצעות אגף האירועים ובשיתוף ומימון המשרד לענייני אזרחים ותיקים.
ראש העיר, אלי דוקורסקי, בירך את קהל האורחים הוותיקים שמילא את האולם והודה בדבריו לסגנית השר לענייני אזרחים ותיקים, ח"כ לאה נס ולמנכ"ל משרדה, אהרון אזולאי, על מימון ותמיכה באירועים המרשימים והמכובדים לטובת ציבור האזרחים הוותיקים.
במסגרת האירוע נערך המופע "גשר ההלכה" כאשר ג'קי לוי הפליא בסיפורים וחנן יובל הפליא בשיריו הידועים.
יועצת ראש העיר לאזרחים ותיקים, קרני בלס, ציינה כי "קרית ביאליק נבחרה להיות בין 10 רשויות בהן מכינים בימים אלו תוכנית אב לזיקנה 'חיים בגיל' וקרית ביאליק בהנהגתו של ראש העיר עושה רבות לטובת אזרחיה הוותיקים והערב הזה הוא ערב שיא בו אנו מכירים ומוקירים את תרומתם של גימלאי הקריה לבניין הארץ ולחיים בקרית ביאליק".
אייל אליעזר, נציג המשרד לאזרחים ותיקים אמר: "האזרחים הוותיקים בישראל הם האבות המייסדים של מדינתנו ואנו מאמינים כי מוטלת עלינו חובה שהיא גם זכות גדולה לדאוג לרווחתכם ולזכויותיכם. אני שמח לראות קהל רב כל כך. נתון מעניין מאוד שהוכח מחקרית הוא כי ככל שאזרחים ותיקים, פעילים יותר, חברתיים יותר, הבריאות שלהם טובה יותר, איכות חייהם טובה יותה והם מאריכים ימים".

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".