הורים וקהילה מלמדים בבי"ס ביאליק

ביוזמה משותפת של הנהגת ההורים וצוות בי"ס ביאליק התקיים השבוע בוקר הרצאות של הורים ואורחים מהקהילה לתלמידי כיתות א'-ו', בין השעות 08.00-10.00.
המטרה המרכזית של בוקר זה היתה לחשוף את התלמידים לנושאי העשרה שאינם בתוכנית הלימודים ולעודד מעורבות הורים וקהילה בתוכנית הבית ספרית.
כל תלמיד בחר שתי הרצאות בנות 40 דקות כל אחד ועם כרטיס משתתף שקיבל, היה זכאי להיכנס ולשמוע את ההרצאה. הנושאים של ההרצאות היו: לכיתות ג'-ו' - סיפור מסע לדרום אמריקה; לסביבה באהבה - על הצלת נחל הקישון; חוויות מעבודתו של מבקר המדינה; זכרונות מאפריקה - תיעוד שהייה של משפחה שחזרה משהות באפריקה המשוונית; ידידי סוס הפוני - כולל המחשה חיה של פוני שהגיע לביה"ס; אקסטרים באוויר - ספורט וצילום אווירי; רואים 6:6 - אופטומטריסט שהתנדב לספר לילדים על ראייה נכונה ובריאה; פר"ח מדעים ­ סדנת מניעת עישון; קומיקס הלכה למעשה ­ תולדות הקומיקס והתנסות הכנת קומיקס ממוחשב; כיצד מכינים מעבדים למחשב? וכן לגישור - לא לקונפליקט.
לכיתות א'-ב': על ארנבים ויונים ­ סדנת בעלי חיים; שעת סיפור עם כלב - סיפורים על כלבים; חברים קצת אחרים - על טיפול וחינוך ילדים עם צרכים מיוחדים; קומיקס הלכה למעשה ­ תולדות הקומיקס והתנסות הכנת קומיקס ממוחשב וכיצד מכינים מעבדים למחשב?
מנהלת בי"ס קדימה, תמר רבינר, ציינה כי "כל ההרצאות לוו במצגות, הדגמות והתנסויות בהתאם לנושא. הנהנים והמרוויחים הגדולים הם הילדים, שהתנהגו למופת, נחשפו לדברים מיוחדים וגילו עניין ושביעות רצון".

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".