סימונה רגב ­ הזוכה בפרס חינוך מטעם רשת אורט ישראל

ד"ר לאה קליינמן, מנהלת איזור ברשת אורט הודיעה השבוע לראש העיר קרית ביאליק, אלי דוקורסקי ולמנכ"ל קרית החינוך אורט ע"ש פיינשטיין קרית ביאליק, רמי פורת, כי היועצת החינוכית והמורה לסוציולוגיה, סימונה רגב, היא הזוכה בפרס חינוך מטעם רשת אורט ישראל.
תעודת ההוקרה ופרס כספי יוענקו לסימונה במסגרת פרסי חינוך של אורט ישראל לשנה"ל תשע"ב בכנס הנהלות בתי הספר והמכללות במהלך חודש מאי במלון דן בירושלים.
הפרס יינתן לאחר שמנכ"ל קרית החינוך, רמי פורת, שלח מכתב המלצה ליו"ר ועדת פרסי חינוך ומנהל המחלקה לחינוך ערכי אורט ישראל, ד"ר אבי צפרוני, בו כתב: "סימונה עובדת באורט ביאליק משנת 1992 כמחנכת כיתה, יועצת חינוכית ומורה לסוציולוגיה. המורה נמצאת בדיאלוג מתמיד עם תלמידיה הן בכיתת החינוך, הן בכיתות הלימוד שלה והן עם כלל תלמידי השכבה בה היא משמשת כיועצת חינוכית.
"החינוך האישי אותו היא מובילה בכיתה הביא בסוף השנה שעברה את תלמידיה לישורת האחרונה בכיתה י"ב להצלחה יתרה בבחינות הבגרות ואחוז הזכאות בכיתת המב"ר עומד על 84% זכאים כל זאת לפני מועד חורף 2012 בו סימונה מגייסת את תלמידי כיתתה לשעבר, שמעדו בבחינה אחת, שחלקם כבר משרת בצה"ל, להיבחן בשנית.
"בשנה שעברה נבחרה סימונה על ידי הנהלת קרית החינוך לעמוד בראש משלחת תלמידי פרוייקט שורשי ישראל שיצאה לבוקה רטון, פלורידה, ארה"ב. במשלחת זו הובילה סימונה את תלמידי המשלחת לדיאלוג עם יהדות התפוצות. שיאו של התהליך היה קיום טקס משותף באנדרטת כף היד במיאמי אותה בנה הפסל קנת טרייסר. סימונה נמצאת בקשר הדוק עם המארחים האמריקאיים ושותפה בקביעת התכנים בנושאי שורשי ישראל במהלך הביקור בפדרציה וביקור הגומלין שנערך בארץ.
בתחום הדעת אותו מלמדת סימונה, הישגי התלמידים הוא מהגבוהים בארץ והיא זוכה להערכה רבה הן בביה"ס והן במשרד החינוך. בתחום הייעוץ סימונה משמשת כמדריכה מחוזית וקשריה ההדוקים עם המפקחת עליה, אורית שני וההשתלמויות הרבות בהן היא לוקחת חלק, תורמים רבות להעשרתה ולתפקודה המקצועי שאין עוררין עליהם".
ראש העיר, אלי דוקורסקי, בירך את המורה סימונה רגב על זכייתה בפרס ואמר כי "תרומתה הרבה והישגיה כמורה הם המפתח להצלחת מערכת החינוך. הדוגמא האישית, היושרה המקצועית, יחסי האנוש והשותפות המהווים נר לרגליה של המורה סימונה הם המפתח להצלחה ועל כך יישר כוח".

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".