ערב הוקרה למתנדבי של"מ בחינוך

בשבוע שעבר, נר שלישי של חנוכה, התקיים באשכול פיס בקרית ביאליק ערב הוקרה למתנדבי של"מ בחינוך, במעמד ראש העיר, אלי דוקורסקי: סגן ראש העיר, עמירם מסס: מנהל אגף החינוך, עמי ראובן: רכזת מחוז חיפה והצפון בשל"מ, זיוה ירושלמי: נציג הנהלת של"מ, איציק מזור, שבירך בשם נשיא התנועה, ד"ר שלום קליין ומנהלת של"מ, אורנית דקל.
כמו כן, נכחו רכז המתנדבים היישובי,סמי בניסטי: רכזת המתנדבים היישובית מטעם של"מ, עדנה הברפלד: רכזת של"מ זה"ב בגן, רחלי ברקוביץ ורכזת של"מ בחינוך, מירי קלמפנר.
הערב נפתח בהדלקת נר שלישי על ידי משה לוזון, מנכ"ל רשת המתנ"סים, בליווי להקת הזמר "תפוח בדבש".
ראשון המברכים היה ראש העיר, אלי דוקורסקי, התומך במתנדבים ובהתנדבות לאורך כל הדרך. הוא ציין שהוא מוקיר ומעריך את המתנדבים ואת מתנדבי החינוך בפרט ואמר "אני גאה בכם¡".
הערב הזה היה כולו של המתנדבים ולמען המתנדבים בחינוך,המתנדבים בגנים ובבתיה"ס ועושים מלאכת קודש בתחום חינוך הדור הצעיר במסירות ובתחושת שליחות. "כל אחד מהם משול לנר הזורע סביבו הרבה אור", כדברי הרכזות רחלי ברקוביץ ומירי קלמפנר.
רכזת של"מ בחינוך, מירי קלמפנר, הציגה את העשייה בתחום באמצעות מצגת, מטרות ויעדים, מערך ההכשרה, המיבנה הארגוני ופרישת המתנדבים ב­10 מוסדות חינוך. מירי דיברה על התהליך שהחל בחמישה מתנדבים והגיע למאה ועשרים.
רכזת זה"ב בגן, רחלי ברקוביץ, הודתה בהתרגשות למתנדבים והראתה את העבודה הנפלאה של מתנדבי זה"ב בגן בעזרת סרט שהכינו אנשי הטלוויזיה הקהילתית. בסרט הובאו נקודות המבט השונות של המתנדבים, הגננות, ההורים והילדים.
בחלקו השני של הערב הופיעה רקדנית הבטן, אביגיל קליין בתוכניתה "על בטן מלאה".

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".