"אור בלב ובנשמה" - אירוע של האגודה למלחמה בסרטן בקרית ביאליק

סניף קרית ביאליק של האגודה למלחמה בסרטן ערך ערב בסימן חג החנוכה למחלימים, לחולים ולמתנדבי האגודה.
האירוע באולם הספריה העירונית היה חלק מהפעילות הענפה של סניף האגודה בעיר המקיים חוגים רבים ובהם חוגי ציור ופלדנדקרייז וסדנאות כגון: קואוצ'ינג, דמיון מודרך, סדנת תמיכה, התמודדות עם חרדות, הבריאות בידיך ועוד. בסניף האגודה פועלים מתנדבים מסורים המסייעים לחולים ולמשפחות, מקבלים קהל, תומכים ומחזקים,
את האורחים הרבים קידם שולחן ערוך מלא בעוגות טעימות, תרומתה האדיבה של קונדיטוריית אייל (ויצמן) ושתיה כיד המלך. האורחים טעמו מהכיבוד ושמחו להיפגש זה עם זה, באווירה הנעימה והשמחה ששררה במקום.
את הערב הינחתה בחן רב המתנדבת מירי קלמפנר. את המשתתפים בירכו: סגן ראש העיר, עמירם מסס: נציגת האגודה, אריאלה ויו"ר המתנדבים בקרית ביאליק ויו"ר הסניף, סמי בניסטי, שהעלה על נס את תמיכת ראש העיר, אשר נבצר ממנו להגיע, את תרומת המתנדבים ואת תרומתה של מירי קלמפנר שחוללה מהפיכה בסניף.
גולת הכותרת ומסמר הערב היה מושיקו כהן, האיש והתופעה, בהופעה מרשימה ומהנה שברגישותו ובחוכמתו שילב מופע עם הרבה הומור, תקווה, חיזוק והעצמה. הוא פתח את המופע בקולו החם והערב בשיר "לא נפסיק לשיר" וסיים בשיר "היה חזק חבר", שירים בעלי משמעות. בין השירים הוא שילב אנקדוטות, סיפורים משעשעים ובדיחות. איש לא נשאר אדיש וכולם חייכו וצחקו בלי הרף.
לתודה ראויים האחראים על הפקת הערב המוצלח, סמי בניסטי, בקי שני, מירי קלמפנר וכל המתנדבים התורמים באהבה לרווחת החולים, לראש העיר על תמיכתו ולצוות הספריה.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".