טקס חלוקת מלגות לסטודנטים נערך בקרית ביאליק

בטקס שנערך ביום ראשון באשכול הפיס בקרית ביאליק חולקו 148 מלגות לסטודנטים.
במעמד ראש העיר, אלי דוקורסקי; סגנו עמירם מסס; יו"ר ועדת המלגות העירונית וחבר מועצת העיר, עו"ד רוני פפיסמדוב; חברי מועצת העיר, ד"ר רפי ורטהיים וגל הדרי; מנכ"ל העירייה, עזרא חכם; חברי האגודה ההדדית ובראשם יו"ר האגודה, מיקי קמני; מנהלת האגף לגיוס משאבים וקשרי חוץ, קרני בלס ומנהל אגף החינוך, עמי ראובן, שאף הינחה את הערב; סטודנטים וקהל רב נערך הטקס המכובד במהלכו הוקרן סרט על ראש העיר הראשון, צבי קרלינר ז"ל, שעל שמו נקראת ועדת המלגות העירונית.
ראש העיר, אלי דוקורסקי, אמר בטקס: "גם השנה מעניקים עיריית קרית ביאליק והאגודה ההדדית מלגות מקרן המלגות ע"ש קרלינר. מועצת העיר החליטה כי בשנת 2012 סכום המלגות המחולקות יעמוד על 200 אלף שקלים לעומת 150 אלף שקלים בשנת 2008 אנו גאים על כך שמספר הסטודנטים ומספר האקדמאים בקרית ביאליק הוא הגבוה בקריות. ההשכלה הגבוהה היא המפתח לחברה יצרנית ומתקדמת ולפיכך אנו מעודדים את ההשכלה הגבוהה ולומדיה".
יו"ר האגודה ההדדית, מיקי קמני, אמר: "אנו, אנשי האגודה ההדדית, מאמינים שתרומתנו הצנועה באמצעות המלגות לצעירים מבני הקריה שרוצים לרכוש השכלה היא הרבה יותר מסכום הכסף שניתן לסטודנט. מאחורי המלגה עומד הערך של ערבות הדדית ועידוד למצויינות ומימוש עצמי".
יו"ר ועדת המלגות העירונית, עו"ד רוני פפיסמדוב: "השנה אני שמח לבשר כי עיריית קרית ביאליק בשיתוף עם האגודה ההדדית הגדילה את תקציב ועדת המלגות ב- 60000 ש"ח. ברצוני לפנות אליכם הסטודנטים ולאחל לכם המון הצלחה בלימודיכם ולהודות לכם על התנדבותכם בקהילה".
בשם הסטודנטים נשא דברים מאור שניר, שהודה בשם הסטודנטים והסטודנטיות, לראש העיר, אלי דוקורסקי, לחברי ועדת המלגות והאגודה ההדדית על נכונותם לעזור בנטל מימון הלימודים האקדמיים. "אנו מצידנו נמשיך לתרום לעיר שלנו ולחוש גאווה על כך. כולי תקווה כי האחדות והמשפחתיות שבקרית ביאליק תהיה נחלת כל עם ישראל", אמר.
בתוכנית האומנותית הופיעה להקת צעירי ביאליק בשירים מתוך מופע חדש המבוסס על סיפור חייו של זוהר ארגוב.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".