נטיעות באיזור התעשיה בקרית ביאליק

אירוע נטיעות חגיגי לט"ו בשבט התקיים ביום שני באיזור התעשיה קרית ביאליק כאשר מנכ"ל העירייה, עזרא חכם; חבר מועצת העיר ומנכ"ל התאחדות המלאכה והתעשיה במחוז, יוסי אשכנזי; גזבר העירייה, חן פרץ; מנהלת מינהלת איזור התעשיה, סימה הרשמן וצוות המינהלת; הרב פיני מרטון, הרב שי צרבינסקי, עובדי העירייה, בעלי מפעלים ובני קידום נוער, קיימו במקום אירוע נטיעות.
מנכ"ל העירייה, עזרא חכם, בירך את הבאים ואמר כי "אירוע הנטיעות בט"ו בשבט באיזור התעשיה מסמל התחדשות וצמיחה וזו מטרת העירייה ­ להגדיל ולפתח את איזור התעשיה כמקום חשוב להתפתחותה של קרית ביאליק". עוד ציין המנכ"ל כי לשם כך נבחרה סימה הרשמן כמנהלת המינהלת כדי לטפח את הקשר עם אנשי המקום ולשמש גוף הנותן מענה מיידי לכל בעיה המפריעה לתיפקוד השוטף של איזור התעשיה. למטרה זו נפתחו משרדי המינהלת במקום.
חבר מועצת העיר ומנכ"ל התאחדות המלאכה והתעשיה במחוז, יוסי אשכנזי, הוסיף ואמר כי הוא שמח על האירוע המשלב את בעלי העסקים באיזור התעשיה עם עובדי הרשות המקומית, כאשר לכולם מטרה משותפת - לשדרג את האיזור ולהביא לפריחתו והצלחתו. "מאז כניסתי לתפקיד יזמנו הקמת ועד איזור התעשיה אשר נפגש אחת לחודש, מעין שולחן עגול בו יושבים גם ראש הרשות והצוות המקצועי, גזבר העירייה, ומנהלת המינהלת ודנים בבעיות העולות באיזור ובפתרון בעיות שוטפות".
איזור התעסוקה של קרית ביאליק מאפשר שימושים מגוונים בהם תעשיה, מסחר ומשרדים. ראש העיר, אלי דוקורסקי, אמר כי "בעקבות סלילתו של כביש עוקף קריות קיימת התעניינות הולכת וגוברת של גורמים כלכליים המבקשים לרכוש קרקעות בשטח ההרחבה של איזור התעשיה בעיר. קיימת התעניינות גוברת בהקמת מיתחמי קניות גדולים דוגמת ביג בצומת קרית אתא וחוצות המפרץ".
עיריית קרית ביאליק צפויה לשפר ולשדרג את דרכי הגישה לשטח ההרחבה ולאפשר אליו כבישי כניסה נפרדים מאיזור התעשיה הקיים. מכביש עוקף קריות צפויים לרדת שני מחלפים אשר יגבלו בשטח המיתחם ויאפשרו אליו נגישות גבוהה עוד יותר.
דוקורסקי הוסיף כי "קרית ביאליק נחשבת למרכז התעסוקה הגדול ביותר מבין ערי המטרופולין ומהווה ספקית של שירותים וסחורות למרחב כולו".
בתוך כך הבהיר ראש העיר כי הרחבת איזור התעסוקה תביא עימה תנופת פיתוח והתחדשות של איזור התעשיה הוותיק הממוקם בצפון העיר והמאופיין במפעלי האלקטרוניקה, בתי מלאכה ומוסכים. העירייה מתכוונת להמשיך בחידוש כבישים ומדרכות, להוסיף שיפורי תאורה, מגרשי חניה ולשפר את מערך פינוי האשפה. לשם כך מונתה מנהלת למינהלת איזור התעסוקה שתרכז את כל הפעילות העירונית במקום כולל קידום התוכניות להרחבת האיזור ב-280 דונם.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".