אירוע השקת "מצעד הפרוטות" תשע"ב

"מצעד הפרוטות" אירוע ההתרמה של איל"ן -איגוד ישראלי לילדים נפגעים, הושק ביום ד' שעבר בקרית ביאליק במעמד ראש העיר, אלי דוקורסקי; חברת מועצת העיר, ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי; מנהלת איל"ן חיפה, רונית לביא; מנהל בית קסלר, משה דולב; מנהלת בית מרים, דפנה הולנברג; מנהלי מחלקות בעירייה וחברי קהילה נגישה בעיר.
לאחר קטעי נגינה שהשמיעו נגני הקונסרבטוריון העירוני, נשא דברים ראש העיר. הוא סקר את חשיבות שילוב הילדים עם המוגבלות בחיי העיר, את הקשר האמיץ של קרית ביאליק עם איל"ן חיפה ואת הפעולות להגברת הנגישות וקבלת השונה בעיר בשלוש השנים האחרונות. בהמשך העניק ראש העיר שי לתושב העיר וחבר מרכז השיקום והספורט של איל"ן בקרית חיים, פיני אברמוב, שזכה זו הפעם השניה בתואר אלוף הארץ בטניס.
ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי תיארה במילים נרגשות את עברה כ"ילדת איל"ן ", ארגון לזכותו היא זוקפת את העצמתה האישית דרך העיסוק בספורט השחיה התחרותית בצעירותה והריקודים על כיסאות גלגלים בהווה. ריגש במיוחד בדבריו חבר קהילה נגישה קרית ביאליק ונגישות ישראל צפון, ולאדי גודארי, שתיאר את האופן בו איל"ן ליווה את חייו וחיזק את רוחו לקראת הגשמת חלומו להיות עורך דין, חרף מוגבלותו הפיזית.
"מצעד הפרוטות" יצא לדרך ביום ב', השבוע. תלמידי בתיה"ס בקרית ביאליק פקדו את בתי התושבים והתרימו למען הארגון הוותיק, כאשר שאיפת המארגנים הינה להשיג סכום של 40,000 ש"ח למען רווחתם והעצמתם של ילדים עם מוגבלויות באיזור.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".