להקת "צעירי ביאליק" העלתה מופע חדש: "זוהר"

תוכניתה החדשה שמעלה הלהקה הייצוגית של קרית ביאליק "צעירי ביאליק" הוקדשה לנושא המלחמה בסמים ובאלכוהול דרך סיפור חייו של הזמר זוהר ארגוב. הפרמיירה למופע נערכה במעמד ראש העיר, אלי דוקורסקי ובכירי העירייה; ראש אגף קהילה ברשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול, יעקב נוי וקהל רב.
נושא המלחמה בסמים ובאלכוהול נבחר על ידי הנהלת להקת "צעירי ביאליק כנושא חשוב. מנהלת אגף האירועים בעירייה והמפיקה בפועל של הלהקה, קרני בלס, אמרה: "החלטנו להעביר באמצעות שירה, משחק וריקוד ודרך סיפור חייו של זוהר ארגוב את המסרים החשובים מהנוער אל הנוער: לא לסמים!".
המופע כלל שירים מוכרים של זוהר ארגוב, דרך סיפור הצלחתו והתמכרותו לסמים והוצג במהלך השבוע בפני אלפי תלמידי בתי הספר בעיר וקהל רב שגדש את אולם הפיס.
הצוות המקצועי של הלהקה כולל את הבמאי והכותב, תומר רוסו; המנהל המוסיקלי, רונן ויליאמס; הכוריאוגרפית רותי סלומון; התפאורנים לאה עתיר ויורי גרשנקו ומנהלת הלהקות, רחל אמיר.
ראש העיר, אלי דוקורסקי, שיבח את חברי הצוות המקצועי על בחירת הנושא והעבודה המקצועית והודה לחברי הלהקה על מופע מדהים. ראש העיר הוסיף ואמר כי המופע הוא אמירה חברתית והוא נותן חומר למחשבה. בפנותו לחברי הלהקה אמר: "אתם מקור גאווה, נתתם לי שוב סיבה להתאהב בכם, אתם יוצאים מן הכלל".
ראש אגף קהילה ברשות למלחמה בסמים ובאלכוהול, יעקב נוי, הוסיף ואמר כי "בשביל הנוער הזה אני עמל, הם מובילי השינוי".

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".