מפגש הוקרה למתנדבים מצטיינים

מפגש הוקרה שני למתנדבים נערך במרכז המוזיאלי בקרית ביאליק. בטקס המרגש השתתפו: מנהל אגף החינוך בעירייה, עמי ראובן; נציגי האגודה ההדדית - היו"ר מיקי קמני, אלי שקד, איתי לוי וגבי בן חמו; רכז המתנדבים העירוני, סמי בניסטי; רכזת המתנדבים של של"מ, עדנה הברפלד; נשיא בני ברית ורכז קהילה נגישה, שמעון לוין והמתנדבים המצטיינים.
בדברי הברכה העלו הדוברים על נס את חשיבות המתנדבים ואת נחיצותם במערכות השונות בעיר ובירכו אותם על עשייתם המבורכת. מנהלת המרכז המוזיאלי, חנה שטייגמן, סיפרה על המוזיאון ואף עשתה סיור מודרך בתוך המוזיאון, הראתה מוצגים ישנים מימי המייסדים וטכנולוגיות חדשות המספרות את סיפורם של המייסדים והוותיקים. הסיור היה מחכים ומעניין.
בחלק הטקסי ניגשו המתנדבים בזה אחר זה אל שולחן המכובדים, סיפרו על עצמם ועל פועלם וקיבלו תעודת הוקרה, ורד אדום וזוג כרטיסים להצגת תיאטרון.
מתנדבים אלה הם חלק מ-700 המתנדבים בקרית ביאליק עושים את עבודתם במסירות. כרמלה פגוט, מתנדבת בשל"מ אמרה כי "ההתנדבות נעשית מתוך תחושת שליחות ושלא על מנת לקבל פרס. יחד עם זאת, זאת הרגשה טובה לזכות בהערכה ובהוקרה".
במפגש זה קיבלו אות הוקרה 11 מתנדבים מארגונים שונים: מתנועת של"מ: רבקה כספי, ציפי כ"ץ וכרמלה פגוט; מ"אור ירוק" - שמעון סנה; מהאומנים העולים ­ רות לוינסקי; מאת"מ זבולון ­ יוסי אמיר; מהאגודה למען החייל ­ יוכי טסלר; מהאגודה למלחמה בסרטן ­ אילנה מאור; מבני ברית - דבורה מנדל; מקהילה נגישה - אלחנן לוסטמן ומהמוזיאון העירוני - איילה סילמן. יש לציין שרבים מן המתנדבים שייכים ליותר מארגון אחד.

[

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".