טקס הוקרה למתנדבי קרית ביאליק 2012

ב"יום המעשים הטובים", נערך באולם אשכול הפיס, טקס הוקרה חגיגי ומרגש למתנדבי קרית ביאליק במעמד ראש העיר, אלי דוקורסקי; סגן ראש העיר, עמירם מסס; מנכ"ל העירייה, עזרא חכם; מנהל רשת המתנ"סים בעיר, משה לוזון; מנהל תוכניות לפיתוח קהילה בחברת המתנ"סים, רני יול; רכז המתנדבים, סמי בניסטי; רכזת המתנדבים מטעם של"ם, עדנה הברפלד; עובדי עירייה ומתנדבים רבים.
ראש העיר הצדיע בדברי ברכתו לפועלם של המתנדבים וציין שהמתנדבים אינם זקוקים ליום המעשים הטובים. עבודתם של המתנדבים ניכרת בכל מקום ובכל תחום ועל כך הברכה והתודה.
מנהל רשת המתנ"סים, משה לוזון, ציין את מספרם הרב של המתנדבים וייחל לעוד מתנדבים. הוא שיבח את פועלה של עדנה הברפלד ונחישותה.
בתום הברכות הוקרן סרט יפה ומרגש, שהציג את מערך ההתנדבות בעיר ואת המתנדבים, שזכו לקבל את אות ההוקרה. את הסרט הכין במקצועיות רבה מיכאל פרלמוטר, רכז הטלוויזיה הקהילתית, שאף היה בין המתנדבים שזכו להכרה והוקרה.
לקראת סיום החלק הראשון והטקסי הוזמנו בזה אחר זה 17 מתנדבים מארגונים שונים כמו תנועת של"ם, עמותת אש"ק, האגודה למען החייל, האגודה למלחמה סרטן, אור ירוק, קהילה נגישה, אומנים עולים, הטלוויזיה הקהילתית ועוד, אל הבמה וקיבלו זר פרחים.
את הטקס ליוו בקולם הערב חברי "הקול פתוח", חבורת הזמר העירונית בניצוחו של רונן בן דוד.
בחלקו השני של הערב, לאחר הכיבוד במבואה, שהוכן על ידי המתנדבות: ציפי כץ, מירי כהן, תמר קסלר, גאולה אוחנה ורות בנימין, התקיים מופע קומי מוסיקלי בניצוחה של השחקנית והמוסיקאית מיכל גולדברג, שהזמינה את כולם לחגוג את יום הולדתה של דודה חדווה. בכישרון רב לבשה ופשטה דמויות והפליאה לנגן במבחר כלי נשיפה.
על ארגון הערב וההנחייה הופקדה רחלי ברקוביץ', רכזת התרבות של של"ם.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".