בחט"ב דפנה חגגו את יום האישה

לקראת יום האישה הבינלאומי, הוחלט לקיים בחטיבת הביניים אורט דפנה בקרית ביאליק ערב של אחווה נשית, מלא בתוכן, סקרנות, צחוק וריגוש. את הערב הפיקה קרן נח, רכזת בית ספר קהילתי, בשיתוף פעולה עם צוות החינוך החברתי.
לערב זה הוזמנו נשות הקהילה - אמהות וסבתות של תלמידי החטיבה, לצד מורות ועובדות במערך החינוך.
הערב נפתח בהתכנסות סביב שולחנות עמוסי מעדנים ומכל סוגי המאכלים לאניני הטעם. במקביל, התקיימה מכירה של מוצרי נוי וחן של חניכי "בית מרים", כאשר ההכנסות מן המכירה הוקדשו ל"בית מרים" בלבד. חניכי "בית מרים" אומצו כל השנה על ידי תלמידי כיתה ט'3 ואף מועמדים לאות הנשיא על התנדבות זו.
לאחר מכן, התכנסו הנשים להרצאה מרתקת של העיתונאית והסופרת ליהיא לפיד, שעסקה בנושא של פמיניזם ומעמד האישה, תחת הכותרת "להיות אישה בעידן הזה, כמו שמתאים לך". לפיד דיברה בין היתר על המהפכה הפמיניסטית ששינתה את חיינו, על "מה זה להיות אישה", איך לשלב בין השקעה בעבודה להשקעה במשפחה, על הרצון להצטיין בכולם, ועל "הדרך בה אנו יכולות להיות קצת יותר טובות לעצמנו".
יש לציין שהנשים הוקסמו מן ההרצאה ולקחו לעצמן טיפ אחד או שניים מן ההרצאה כצידה לדרך.
מיד לאחר מכן עלה לבמה הנומרולוג נחום תמיר, מומחה בנומרולוגיה ובנומרולוגיה קבלית שפתח לכולן דלת לעולם המופלא של האותיות והמספרים והשפעתם על חיינו. במהלך ההרצאה המרתקת שלו, תחת הכותרת "הכל צפוי והרשות נתונה", דיבר נחום תמיר על גורל האדם, על הפוטנציאל הטמון בו לפי תאריך לידה ושם פרטי, תוך מתן ייעוץ והכוונה להצלחות בחיים ובתחומי זוגיות, בשילוב אלמנטים מן הקבלה היהודית. אכן, היה ערב חווייתי, שכולו היה מסע רוחני ומעצים עשיר ומקורי.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".