לאחר ארבע שנים: אלפים לקחו חלק בצעדת קרית ביאליק

אלפי צועדים פשטו על שמורת עין אפק בשבת האחרונה וזאת במסגרת צעדת קרית ביאליק, שנערכה בסימן "עיר ירוקה ובריאה". כבר משעות הבוקר המוקדמות הגיעו רבים והחלו לצעוד באחד מהמסלולים שבחרו: 4 ק"מ לילדים ומבוגרים ו­8 ק"מ למיטיבי לכת.
בדרך פגשו הצועדים את ראש העיר, אלי דוקורסקי, שצעד יחד עם משפחתו, הורים, סבים וסבתות לצד ילדים. צעדה גם אורה זק (76) רעיית ראש העיר לשעבר, דני זק ז"ל. עוד צעדו: מנכ"ל הקריון, דודו שגיא; מנהל התזמורת הסימפונית חיפה, מוטי איינס; הקבלן ניר גלבוע; חבר מועצת העיר לשעבר, שלומי דמארי ורכזת המודעות של "הד הקריות", זהבה אורן.
בסיום הצעדה חולקו לכל משתתף תעודה ומדליה ובתוך השמורה נערכה מסיבת זומבה.
ראש העיר, אלי דוקורסקי; המנכ"ל עזרא חכם וחברת מועצת העיר, ענת זיו, המחזיקה בתיק הספורט, חילקו גביעים לנציגי כל בתי הספר ולאלה שסייעו להצלחת האירוע. דוקורסקי הודה למישנה לראש העיר, יוסי דואק, שעמל קשות להצלחת האירוע וניהל את הטקס. מעניקי החסות לאירוע היו: "הד הקריות", הקריון וחברת הבנייה "גלבוע".
ראש העיר קרית ביאליק, אלי דוקורסקי: "לאחר ארבע שנים החזרנו את הצעדה המסורתית ואני שמח שמזג האוויר איפשר לנו להנות מאירוע מושלם. המסורת של צעדות ומירוצים חזרה לקרית ביאליק. נדאג שיהיה זה לא רק ספורט לאלפים, אלא גם ספורט לאלופים. התרגשתי לראות משפחות רבות שלוקחות חלק בצעדה ונהנות מהדברים הטובים שקורים בקרית ביאליק. נמשיך לקיים אירועי תרבות, ספורט ופנאי למען כלל תושבי העיר".

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".