ליגת לוטו הגיעה לקרית ביאליק

קבוצת מכבי חיפה בכדורסל הגיעה לקרית ביאליק וקיימה עם תלמידי חטיבת הביניים דפנה ותיכון אורט קרית ביאליק מפגש חוויתי בלתי נשכח. במסגרת המפגש, זכו תלמידי ביה"ס לשמוע את הרצאתו של מאמן הקבוצה, רמי הדר, שעסקה במצויינות וערכים בספורט. כמו כן התקיים משחק ראווה בין נבחרת ביה"ס בכדורסל לקבוצת מכבי חיפה. המפגש נחתם בתחרות שלשות בין תלמידי ביה"ס ושחקני מכבי חיפה והתלמידים הצטלמו עם השחקנים וקיבלו מהם חתימות. גם ראש העיר, אלי דוקורסקי, כיבד בנוכחותו את המשחק.
המפגש מתקיים זו השנה השניה ברציפות במסגרת שיתוף הפעולה המבורך בין מפעל הפיס ומנהלת הליגה אשר החל לפני כשנה. שיתוף הפעולה מהווה חלק בלתי נפרד מחזון מפעל הפיס וממטרותיו של המפעל אשר נחרטו לפני למעלה מ­60 שנה שבראשן עשייה ונתינה למען רווחת הקהילה בישראל. מפעל הפיס הרחיב את פעילותו לפני כשנה כאשר בחר להקצות משאבים רבים למען תמיכה וקידום בישראל תוך יצירת חוויה מרגשת עבור ילדים ונוער בישראל.
יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל.) עוזי דיין, אשר ליווה את הביקורים בבתי הספר ציין כי "כחלק מהפעילות של מפעל הפיס, נבקר בחודשים הקרובים בערים רבות ברחבי הארץ מתוך רצון להפגיש את הילדים ובני הנוער עם חוויית הספורט ועם הקבוצות בליגת לוטו, שמביאות לידי ביטוי הישגיות וחתירה למטרה. במהלך הביקורים שקיימנו בעונה הקודמת זכינו לפגוש ילדים ובני נוער רבים שהכדורסל מהווה חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלהם וכי כל חלומם לצמוח ולהתפתח בעולם הספורט. המפגש עם קבוצות ליגת לוטו וההזדמנות לשחק מול קבוצת שחקנים מובילה עוררו בילדים התרגשות גדולה ותחושה כי בזכות התמדה ונחישות יוכלו להגשים את חלומם ולכן לא היה לנו ספק כי נעשה זאת מדי עונה בכדי לשתף כמה שיותר ילדים ובתי ספר בחוויה זו".
במסגרת פרוייקט זה, בשבועות הקרובים, הקבוצות בליגת לוטו יבקרו בבתי"ס שונים ברחבי הארץ, ייפגשו עם התלמידים ויקיימו עימם פעילות ספורטיבית חווייתית.

באדיבות: "חדשות חיפה והצפון".